اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لائینی: در کنار مستضعفان خواهم بود/ به دنبال « مازندران سالم و رشد یافته» هستم

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همه جای استان را به یک شکل می‌بینم، خاطرنشان کرد: بنده با توجه به جایگاهی که دارم در کنار مستضعفان خواهم بود.

لائینی: در کنار مستضعفان خواهم بود/ به دنبال « مازندران سالم و رشد یافته»  هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان مازندران و آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مجتمع اهل‌بیت مرکز استان اظهار کرد: از اینکه امام زمان (عج) به بنده افتخار دادند تا مراسم معارفه اینجانب در روز امامت ایشان باشد قدردانی و خداوند را شکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه قدردان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستم که این لیاقت را به بنده دادند، افزود: از همه مسؤولان کشوری، استانی و مردم عزیز که در این مراسم شرکت کردند قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان از آیت‌الله طبرسی نماینده سابق رهبری در مازندران قدردانی می‌کنم، عنوان کرد: ایشان شخصیتی وحدت‌آفرین در استان بودند و برای وی آرزوی سلامتی می‌کنم.

محمدی لائینی بیان کرد: امیدوارم با حمایت‌های مردم بتوانم راه نیک گذشتگان را ادامه دهم.

وی با بیان اینکه دورنمای کار بنده و چشم‌انداز بنده برای آینده مازندران « مازندران سالم و رشد یافته» است، تصریح کرد: مازندران سالم یعنی شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد، رشد یافته یعنی توسعه همه‌جایی و همه‌جانبه در استان داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همه جای استان را به یک شکل می‌بینم، خاطرنشان کرد: بنده با توجه به جایگاهی که دارم در کنار مستضعفان خواهم بود.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه زندگی بنده زیر حد متوسط است، گفت: در زندگی خود در کنار مستضعفان بوده و هستم و همیشه حد متوسط را رعایت می‌کنم و توصیه بنده به ائمه جمعه استان این است از نظر معیشتی حد متوسط را رعایت کنند و در کنار مردم باشند.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول