اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وحدت در جامعه باعث بغض و کینه دشمنان می‌شود

امام جمعه شهرستان سمیرم گفت: وحدت در جامعه باعث بغض و کینه دشمنان می‌شود، عزت و ابهتی که نظام جمهوری ‏اسلامی دارد هیچ کشوری ندارد.

وحدت در جامعه باعث بغض و کینه دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیف‌اله دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز سمیرم ضمن تبریک آغاز امامت منجی عالم بشریت (عج) اظهار داشت: در ماه محرم مراسم عزاداری خوبی برگزار شد و اوج برنامه‌ها حماسه بی‌نظیر پیاده‌روی اربعین بود که نقشه‌های دشمنان را در جبهه مقاومت عراق، لبنان، یمن و ایران از بین برد.

امام جمعه سمیرم افزود: با توجه به در پیش بودن میلاد پیامبر (ص) باید همان‌طور که در محرم و صفر برنامه خوب عزاداری برگزار شد در ماه ربیع‌الاول نیز برنامه‌های خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت محمد و خدیجه (س) تصریح کرد: در اثر برخی مشکلات مانند گرانی، تورم و کمبودها که باید بپذیریم امر ازدواج به تأخیر افتاده و سن ازدواج بالا رفته که این خود آسیب اجتماعی به حساب می‌آید.

دهقانی با بیان حدیث پیامبر خاطرنشان کرد: مشکلات با امر ازدواج برطرف می‌شود ولی در امر ازدواج باید به شناخت و توجه به عنف و پاک‌دامنی خانواده و دوری از زرق و برق دنیوی، هم کفوی و داشتن اخلاق خوب، توجه افراد به طبقات در شأن و توجه به مراسم و جشن ازدواج، جهیزیه و مهریه طبق معمول و جایگاه شخصیتی افراد شود.

وی با اشاره به هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام تأکید کرد: وحدت در جامعه اثر بخش است و باعث بغض و کینه دشمنان می‌شود و عزت و ابهتی که نظام جمهوری اسلامی دارد هیچ کشوری ندارد چون هیچ کشوری مورد گدایی آمریکا برای مذاکره از ایران قرار نگرفته است.

امام جمعه شهرستان سمیرم گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه مسیر خود را در انرژی هسته‌ای در پیش گرفته است و آنچه باعث عزت و خروج از مشکلات می‌شود تکیه به خود و نیروهای خودی و رونق تولید ملی است.

انتهای پیام /63111/پ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول