اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

مسعودی: واحد علوم و تحقیقات به سمت مسأله محور کردن پژوهش‌ها پیش می‌رود

رئیس واحد علوم و تحقیقات گفت: این واحد دانشگاهی با پتانسیلی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان توانمند، اراده جدی برای حرکت به سمت مسأله محور کردن پژوهش و فناوری دارد.

مسعودی: واحد علوم و تحقیقات به سمت مسأله محور کردن پژوهش‌ها پیش می‌رود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی،  رضا مسعودی رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح مرکز رشد و نوآوری این واحد دانشگاهی که عصر امروز در سالن همایش کتابخانه  حبیبی برگزار شد، گفت: افتتاح این مرکز بسیار حائز اهمیت است و لازم می‌دانم از حمایت‌های  ستاری در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کنم.

وی با اشاره به مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات گفت: ۱۱۴ صندلی در فضای کار اشتراکی در این مرکز تعبیه شده که خوشبختانه در طی چند هفته اخیر ۹۴ صندلی آن تکمیل شده است. همچنین ۱۴ شرکت دانش بنیان در این مرکز مستقر شده که در آینده گسترش خواهد یافت.

 مسعودی اظهار داشت: مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات در حال مذاکره با ۴ شتاب دهنده برای استقرار در مرکز است تا زنجیره نوآوری در این مرکز تکمیل شود. همچنین در حوزه های بایوتکنولوژی کشاورزی، هوافضا مذاکراتی صورت گرفته تا شرکت های دانش بنیان مشترک با واحد علوم و تحقیقات در این حوزه شکل بگیرند.

وی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات دارای ۲۵۰ هکتار فضای فیزیکی است، خاطرنشان کرد: این واحد با پتانسیلی از اعضای هیأت علمی توانمند و دانشجویان، اراده جدی برای حرکت به سمت مسأله محور کردن پژوهش و فناوری دارد.

رئیس واحد علوم و تحقیقات ابراز امیدواری کرد با پیشرفت های لازم در حوزه پژوهش و فناوری، فعالیت های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول