اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

‌لزوم توسعه بندرگاه‌های هرمزگان/تمام پروژه‌ها پیوست فرهنگی داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: بندرگاه ‌ها در استان هرمزگان باید توسعه یابد و با ایجاد بندرگاه، رفاه به مردم آن منطقه بندرنشین داده می‌شود.

‌لزوم توسعه بندرگاه‌های هرمزگان/تمام پروژه‌ها پیوست فرهنگی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی عصر امروز در دیدار با کارکنان اسکله شهید باهنر اظهار داشت: تنوع بندرگاه‌ها در استان هرمزگان بخشی از امنیت ملی است و این بندر‌گاه‌ها را به ویژه در بخش واردات و صادرات توسعه دهیم. 

وی ادامه داد: ما باید بتوانیم از این ساحلی که داریم به خوبی استفاده کنیم و یکی از راه‌های استفاده درست از ساحل توسعه  بندرگاه‌ها است. 

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: در بخش مسافربری دریایی عملکرد خوبی داشته‌ایم و شرایط نسبتا خوبی را داریم اما هیچ گاه نباید قانع  شویم و امیدوارم شرایط مطلوب تردد مسافر همچون قشم ، برای جزیره هرمز نیز فراهم شود. 

عبادی تاکید کرد: در حال حاضر گردشگران بیشتر به سمت هرمز می‌روند و این  جزیره زمینه‌ خوبی برای توسعه گردشگری و جذب گردشگر دارد.

وی اضافه کرد: معتقدیم همه فعالیت‌ها و کارهایی که در کشور انجام می‌گیرد نیازمند به پیوست فرهنگی است و باید به این موضوع حیاتی در تمام زمینه‌ها توجه ویژه شود.

 نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: در خارج از کشور نیز شرکت‌های بزرگ اقتصادی در پروژه‌های خود یک پیوست فرهنگی دارند بنابراین در حوزه صنعت و حوزه‌های مختلف باید پیوست فرهنگی برای فعالیت‌هایمان تعریف کنیم. 

عبادی با بیان اینکه از نزدیک از بندرگاه‌ها بازدید خواهد کرد، گفت: ما هم می‌خواهیم که پژواک صدای شما را بالا ببریم و اگر لازم باشد در نماز جمعه، صدای شما خواهیم بود.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: مجموعه‌ بندری شهید باهنر یک  مجموعه‌ی خیلی خوب و آینده نگر است و باید بدانید که با راه‌اندازی بنادر، رفاه مردم را تامین می‌کنید.

 انتهای پیام/88052

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول