اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تبدیل سنندج به شهر خلاق موسیقی نتیجه وجود هنرمندان موفق است

استاندار کردستان گفت: هنرمندان نام‌آور این استان با کمترین امکانات به موفقیت‌های رسیدند و این موفقیت‌ها زمینه تبدیل سنندج به شهر خلاق موسیقی شد.

تبدیل سنندج به شهر خلاق موسیقی نتیجه وجود هنرمندان موفق است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا امشب در جشن بزرگ هفته وحدت که با حضور وزیر کشور در سالن آزادی سنندج برگزار شد با تبریک آغاز هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر مکرم اسلام را به همه مسلمانان جهان به ویژه ملت ایران، اظهار کرد: به عنوان خدمت‌گذار مردم کردستان از حضور پرشور مردم فهیم و فرهنگی سنندج در این جشن تقدیر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد حضور وزیر کشور و جمعی از معاونین وی در سنندج و این مراسم معنوی هستیم که امیدواریم این سفر منشا خیر و برکت برای استان باشند.

مرادنیا از هنرمندان به عنوان عامل اصلی برگزاری این مراسمات در استان تقدیر کرد و گفت: اگر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی انتخاب می‌شود به خاطر همین ظرفیت‌های ارزشمند هنری و فرهنگی در این استان است.

وی گفت: در بحث انتخاب سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان وظیفه خود می‌دانم از تمام مردم این دیار که ذوق موسیقی و هنر دارند و پیشکسوتان این عرصه همچون خانواده کامکارها، تعریف‌ها و غیره تقدیر کنم.

استاندار کردستان اضافه کرد: هنرمندان نام‌آور این استان با کمترین امکانات به موفقیت‌های رسیدند و این موفقیت‌ها زمینه تبدیل سنندج به شهر خلاق موسیقی شد.

وی با تاکید براینکه موسیقی و هنر در خون مردم این دیار نهفته است، گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم و در خور شأن مردم برای برگزاری مراسمات هنری و فرهنگی را وظیفه خود می‌دانم و این وعده را می‌دهیم تا یک ماه آینده با آماده شدن سالن 6 هزار نفری سنندج که تا 7 هزار نفر هم گنجایش جمعیت دارد از شرمندگی مردم هنرمند و فرهنگی این استان در این زمینه در بیایم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول