اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه هم‌زمان با جشن ۴۰ سالگی بسیج در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمد خوش‌قدم شنبه‌شب در جلسه ستاد هفته بسیج شهرستان شاهرود در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان که با حضور مسؤولان شهرستانی برگزار شد، با بیان اینکه امام راحل در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ بسیج را بنیان‌گذاری کردند و امروز بسیج ۴۰ ساله شده است، اظهار کرد: به همین مناسبت امسال با همکاری اقشار مختلف بسیج، ۲۵۰ عنوان برنامه برای اجرا در این شهرستان رصد شده که تا هفته بسیج بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مهم هفته بسیج گفت: دیدار با امام جمعه شاهرود در روز ۲۹ آبان‌ماه نخستین برنامه هفته بسیج محسوب می‌شود و بازدید از پایگاه‌های نمونه این شهرستان با حضور اعضای شورای تأمین شهرستان، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری رزمایش سراسری در روز ۳۰ آبان‌ماه، اجرای طرح میقات صالحین، اجرای رژه موتوری و گشت‌های رضویون با همکاری نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

دبیر ستاد هفته بسیج شهرستان شاهرود افزود: اجرای رزمایش شکوه اقتدار و پایداری در روز پنج آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج، برپایی میز خدمت، اعزام اکیپ پزشکی و ویزیت رایگان بیماران از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان شاهرود است.

خوش‌قدم با اشاره به اهدای ۴۰ جهیزیه به زوج‌های جوان در هفته بسیج، بیان کرد: برگزاری المپیاد بزرگ ورزشی در قالب ۵۵ رشته، همکاری بیش از ۲۰ هیأت ورزشی، حضور یک‌هزار و ۶۰۰ ورزشکار، اکران فیلم‌های جشنواره عمار، اجرای تئاتر خیابانی و شب‌شعر و تجلیل از بسیجیان نخبه جزو سایر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی ضمن درخواست از همه ارگان‌های شهرستان شاهرود برای کمک در اجرای برنامه‌های هفته بسیج، تأکید کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیج و مدیریت جهادی در این شهرستان وظیفه همگانی است و باید در این هفته همه تلاش کنیم تا این فرهنگ را در جامعه نشر دهیم.

فرهنگ بسیج در متن جامعه زنده است

سرپرست فرمانداری شاهرود نیز در این جلسه با بیان اینکه فرهنگ بسیج در متن جامعه شهروندی ما زنده و پویا است، اظهار کرد: هفته بسیج تنها متعلق به سپاه پاسداران نیست و به همه ما تعلق دارد؛ سپاه متولی و برنامه‌ریز است و باید تلاش کنیم تا برنامه‌های این هفته بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل اجرا شود و با همه توان پای‌کار باشیم.

احمد خرم با بیان اینکه اجرای مطلوب برنامه‌های هفته بسیج معرف فرهنگ بسیج در جامعه است، خاطرنشان کرد: باید از این فرصت استفاده کنیم و این هفته را از خود بدانیم و کار دلی انجام دهیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول