اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توجه به اقتصاد دانش‌بنیان راهکار حل مشکل اشتغال استان یزد است

استاندار یزد با اشاره به تدوین سند آمایش استان، گفت: توجه به اقتصاد دانش‌بنیان راهکار حل مشکل اشتغال استان یزد است.

توجه به اقتصاد دانش‌بنیان راهکار حل مشکل اشتغال استان یزد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی دقایقی قبل در جلسه شورای اداری، توسعه و افتتاح هم‌زمان طرح‌های اقتصادی و زیربنایی که در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار شد بابیان اینکه مدیران استان یزد با مبارزه با فساد آشنا هستند گفت: امروز در استان یزد طرح مدیریتی حکمرانی خوب جاافتاده و به‌عنوان یک شاخص مهم مدیریت در حال اجرا است.

استاندار یزد با اشاره به توجه ویژه استان به برنامه‌ریزی و تدوین سند آمایش استان، خاطرنشان کرد: با برنامه‌های راهبردی در استان بسیاری از مسائل و چالش‌ها رفع می‌شود.

وی اضافه کرد: برای تدوین سند آمایش استان یزد ازنظر نخبگان و بزرگان استان بهره گرفته‌ایم که در سطح کشور برای اولین کار صورت گرفته است و با این کار اولویت‌های راهبردی استان را استخراج کردیم

طالبی اولویت نخست استان یزد را تأمین آب شرب عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه مجوزهای آن صادرشده که بتوانیم خط دوم آب را راه‌اندازی کنیم.

استاندار یزد توجه به اقتصاد دانش‌بنیان را راهکار مشکل اشتغال استان یزد برشمرد و تصریح کرد: استان یزد در این زمینه یک آمار مطلوب داشته اما مهاجرت‌ها به استان سبب شده یزد به یک استان کارگری تبدیل و بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هم از یزد مهاجرت کنند.

وی ادامه داد: استان یزد ثبت میراث جهانی است که حضور قابل‌توجه گردشگران را در سال‌های اخیر به استان به همراه داشته اما نیازمند مدیریت واحد در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی هستیم که امیدواریم با مساعدت و حمایت دولت شاهد یک کار ویژه برای مدیریت واحد گردشگری و میراث فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول