اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از استانها چه خبر؟ | از افزایش سه برابری کمک خیران مدرسه ساز تا سلامتی مرزبانان ربوده شده

افزایش سه برابری کمک خیران مدرسه ساز ،‌ سلامتی مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه و آخرین وضعیت زلزله زدگان از جمله گزارش‌هایی است که امروز توسط رسانه‌های استانی به آنها پرداخته شده است.

از استانها چه خبر؟ | از افزایش سه برابری کمک خیران مدرسه ساز تا سلامتی مرزبانان ربوده شده

خبرگزاری فارس؛ سردبیری استانها: حتما شما هم تمایل دارید که بدانید امروز در ایران چه خبر بوده است. ما مهمترین اخبار و سوژه‌ها را از بین استان‌های مختلف کشور گلچین کرده و در قالب یک بسته خبری آماده‌ کرده‌ایم.

  • از یزد خبر رسیده وزیر نیرو درباره وضعیت تولید برق گفته وضعیت برق از حیث تولید شرایط خوبی دارد و تا پایان سال بیش از سه هزار مگاوات دیگر به ظرفیت برق کشور اضافه می شود. متن کامل این خبر را ( اینجا) بخوانید.

 

  • معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از افزایش کمک خیران مدرسه ساز در سال جاری خبر داده و گفته خیران سال گذشته حدود ۶۴ میلیارد تومان برای کمک به ساخت مدارس تعهد کرده بودند که این میزان در سال جاری به سه برابر افزایش یافته است. متن کامل خبر را ( اینجا) بخوانید.

 

  • معاون وزیر جهاد کشاورزی در خراسان رضوی ارزش حجم صنعت تولیدی نان و غذای مصرفی مردم را ۶۰ هزار میلیارد تومان برآورد کرده و گفته مردم بابت تولید گندم، آرد و نان ۴۴ هزار میلیارد  و دولت ۱۶ هزار میلیارد تومان پرداخت می‌کنند. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • از سیستان و بلوچستان هم خبر رسیده فرمانده مرزبانی ناجا درباره وضعیت مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه‌ گفته طبق آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم دو مرزبان ربوده شده در سلامت کامل هستند. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • از استان تهران خبر رسیده آتشکده ری که از دهه ها قبل در فهرست آثار ملی ایرانیان ثبت شده است این روزها بدون داشتن نگهبان و مراقبی به محلی برای چرای گوسفندان تبدیل شده است. متن کامل این گزارش را ( اینجا) بخوانید.

 

  • استان مرکزی در گزارشی به وعده و وعیدهای مسؤولان به کاگران آذرآب و هپکو پرداخته است. در این گزارش به نقل از استاندار مرکزی آمده است:«ظرف سه ماه آینده سهام بانک کشاوزی در صنایع آذرآب در بورس عرضه می‌شود» متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • از استان بوشهر هم خبر رسیده رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان این موضوع که سالانه به 11 میلیون بشکه نفت خام نیاز داریم از احداث واحد 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر و صرفه جویی سالانه 660 میلیون دلار در کشور خبر داده است. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • بعد از زلزله چند شب پیش در آذربایجان شرقی و وارد آمدن خساراتی به برخی از منازل مسکونی در این استان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفته 10 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و 6 میلیون تومان هزینه اسکان موقت برای زلزله زدگان پرداخت می شود. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • خبرگزاری فارس استان اصفهان در گزارشی به بررسی تغییرات خیابان چهارباغ از بافت سنتی به بافتی مدرن و غربی پرداخته و نوشته معماری چهارباغ در طول این سال‌ها دستخوش تغییراتی شده که روح تاریخی آن را تحت‌الشعاع قرار داده است. متن کامل این گزارش را ( اینجا) بخوانید.

 

  • وزیر آموزش و پرورش در رودهن با بیان این آمار که متوسط کشوری فضاهای آموزشی، ۵/۲ متر است درباره وضعیت رتبه بندی معلمان گفته به شرط تصویب هیأت دولت این کار اجرایی خواهد شد. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • از یزد هم خبر رسیده مجهزترین بخش دیالیز بیمارستانی در بیمارستان شهید بهشتی تفت با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید، این بخش در مساحتی بالغ‌بر ۸۰۰ مترمربع احداث‌شده است. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

انتهای پیام/ق 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول