اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کالاهای اساسی به اندازه کافی در کردستان وجود دارد/توزیع 66 هزار قطعه لاستیک در استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: در حال حاضر در تامین کالاهای اساسی مشکل نداریم و به اندازه کافی در انبارهای سطح استان موجودی داریم.

کالاهای اساسی به اندازه کافی در کردستان وجود دارد/توزیع 66 هزار قطعه لاستیک در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار استان که با حضور معاون وزیر صمت در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 18 جلسه تنظیم بازار در سطح استان برگزار شده که 149 مصوبه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: 17 نمایشگاه در راستای تنظیم بازار در سطح استان برگزار شده و 558 مورد فروش فوق‌العاده داشته‌ایم.

دره‌وزمی به ارائه آماری از توزیع کالاهای اساسی در استان هم گریزی زد و گفت: 18 هزار و 750 تن شکر، یک‌هزار و 314 تن برنج و 320 تن گوشت یارانه‌ای و 115 تن ارز نیمایی در سطح استان توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: در مجموع 66 هزار و 760 حلقه لاستیک نیز در سطح استان توزیع شده است که 20 درصد آن به خودروهای درون شهری اختصاص یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در تامین کالاهای اساسی مشکل نداریم و به اندازه کافی در انبارهای سطح استان موجودی داریم.

وی با اشاره به اینکه مجوز یک هزار تن شکر برای مصرف خانواری اخذ شده است، گفت: 486 تن برنج تایلندی، 300 تن برنج هندی هم در سطح استان موجود است اما درخواست ما برنج هومالی است.

وی تصریح کرد: 69 هزار و 377 مورد بازرسی از سطح اصناف در 6 ماهه اول امسال انجام شده و 2 هزار و 677 پرونده با 2 هزار و 312 تخلف تشکیل شده است.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، 3 هزار و 2 گزارش مردمی طی 6 ماهه نخست امسال انجام گرفته که 49 مورد از این تعداد منجر به رضایت مشتری شده است.

وی اظهار کرد: ستاد رصد قیمت کالا توسط سازمان حمایت کالا راه‌اندازی قیمت‌های کالا به روز در سامانه موجود است شهروندان در کنار رصد قیمت کالاها می‌توانند شکایت‌های خود را به ثبت برسانند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول