اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

افتتاح چمن مصنوعی بزرگ «بهارستان» با حضور وزیر ورزش

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم از افتتاح چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان توسط وزیر ورزش و جوانان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

افتتاح چمن مصنوعی بزرگ «بهارستان» با حضور وزیر ورزش

عباس دراهکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر اظهار داشت: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به‌زودی به استان بوشهر سفر می‌کند که قرار  است وی در این سفر به استان، وارد شهرستان جم نیز شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم افزود: پروژه چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان در شهرستان جم به همراه ۶ پروژه دیگر در سطح استان بوشهر قرار است توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری برسد و به جامعه ورزشی تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان یکی از پروژه‌های مهم ورزشی در سطح استان بوشهر است، خاطرنشان کرد: بیش از ۲ میلیارد فقط هزینه خرید چمن شده که افتتاح این پروژه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان را نیز ارتقا خواهد داد.

دراهکی ابراز کرد: طی هفته‌های گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به همراه نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از وضعیت چمن مصنوعی بهارستان بازدید کرده‌اند و نواقصات این پروژه تا زمان افتتاح بر طرف خواهد شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول