اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نمایشی از زنجان در جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر خوش درخشید

نمایش «حال همه ما خوب است» از زنجان در بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌های مختلف موفق به کسب جایزه شد.

نمایشی از زنجان در جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نمایش «حال همه ما خوب است» از زنجان به کارگردانی علیرضا همتیان در بخش‌های مختلف موفق به کسب چهار جایزه شد.

در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، نمایش «حال همه ما خوب است» از زنجان، در بخش‌های بهترین بازیگر نقش زن، بهترین بازیگر نقش مرد و نمایشنامه‌نویسی توسط هیأت انتخاب متشکل از آرش دادگر، علی اوسیوند و فریبا متخصص از بین 12 نمایش راه یافته به بخش مسابقه نمایش‌های صحنه، منتخب به کسب جایزه شدند.

نمایش«حال همه ما خوب است» نوشته باقر سروش و به کارگردانی علیرضا همتیان در بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، رضا یاوری بازیگر نمایش «حال همه ما خوب است» موفق به کسب رتبه دوم این بخش، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره شد.

در بخش بازیگر زن، پریسا دوستی یکی دیگر از بازیگران نمایش «حال همه ما خوب است» مورد تقدیر قرار گرفت.

باقر سروش نویسنده نمایشنامه «حال همه ما خوب است» نیز موفق به کسب رتبه سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره شد. 

همچنین هیأت‌داوران بخش صحنه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پنج نمایش را برای حمایت‌های مالی و اجرای عمومی به سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد روایت فتح معرفی کرد که نمایش «حال همه ما خوب است» به کارگردانی علیرضا همتیان یکی از این نمایش‌ها بود.

بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌های مسابقه نمایش‌های صحنه، مسابقه نمایش‌های کوتاه، مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایش‌های محیطی و میدانی در منطقه آزاد اروند به دبیری حمیدرضا آذرنگ برگزار شد.

لازم به یادآوری است، بخش مسابقه صحنه مختص نمایشنامه‌ها و اجراهایی با مضامین و موضوعات هشت سال دفاع مقدس، آسیب‌شناسی دوران بعد از جنگ تحمیلی و موضوع اصلی جشنواره یعنی حماسه فتح خرمشهر بود و نمایش «حال همه ما خوب است» به مضامین و ابعاد گوناگون دوران 8 ساله دفاع مقدس پرداخته است.

 نمایش «حال همه ما خوب است» توسط گروه تئاتر پاپیلی و با مشارکت و همکاری انجمن‌ هنرهای نمایشی، حوزه هنری زنجان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تولید و اجرا شده است.

در این نمایش پریسا دوستی، نازنین رفیعی، محمدحسین محمدی، امیرحسین محمدی و رضا یاوری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول