اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

علوی به‌مناسبت هفته وحدت: قرآن به ما درس اتحاد می‌آموزد

وزیر اطلاعات به‌مناسبت هفته وحدت خاطرنشان کرد: قرآن به ما درس اتحاد می‌آموزد تا در پرتو اعتصام به ریسمان الهی، از تفرقه بپرهیزیم و از نعمات آسمانی، همدلی و همصدایی بهره‌مند گردیم.

علوی به‌مناسبت هفته وحدت: قرآن به ما درس اتحاد می‌آموزد

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت هفته دولت در پیامی نوشت: قرآن کریم به ما درس اتحاد را می آموزد تا در پرتو اعتصام به ریسمان الهی، از تفرقه بپرهیزیم و از نعمات آسمانی، همدلی و همصدایی بهره مند گردیم.

حضرت امام خمینی (رحمت الله تعالی) با درایت و تدبیری دور اندیشانه، به تأسی از آیات نورانی کتاب وحی و با اعلام ایام سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت، نبی مکرم اسلام، محمد مصطفی (صلوات الله علیه) بنام "هفته ی وحدت"، انسجام و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان آورده و الگویی ماندگار و ارزشمند به یادگار گذاشتند تا ما مسلمانان در تمامی مسائل پیش رو در جهان اسلام، طریق وحدت را نصب العین خود قرار دهیم.

اینجانب فرا رسیدن ایام ولادت مسعود و فرخنده حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه) رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق (علیه السلام) را که نوید خوش همبستگی برای نیل به اهداف عالیه ی اسلامی است، به محضر با سعادت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علمای بزرگوار اهل تشیع و تسنن، هم وطنان عزیز و عموم مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر پهنه گیتی تبریک و تهنیت عرض نموده، پیروزی روز افزون سپاه اسلام را بر لشکریان کفر و الحاد از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم.

ان شاءالله با وحدت و همدلی روز افزون مردم مسلمان کشورمان، شاهد پیشرفت بیش تر کشور در پرتو امنیت پایدار جامعه اسلامی و شاهد دنیایی آکنده از عطوفت، رأفت و مهربانی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول