اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افتتاح مدرسه جدید در روستای جنگارک چابهار

با حضور مسؤولان، مدرسه ۳ کلاسه روستای جنگارک مجهز به کتابخانه، چمن مصنوعی، میز و صندلی استاندارد و پکیج کامل لوازم التحریر مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح مدرسه جدید در روستای جنگارک چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، ظهر امروز باحضور فرماندار ویژه و بخشدار مرکزی چابهار، مدرسه ۳ کلاسه روستای جنگارک مجهز به کتابخانه، چمن مصنوعی، میز و صندلی استاندارد و پکیج کامل لوازم التحریر مورد بهره برداری قرار گرفت.

با همکاری خیران و ستاد نوسازی مدارس، مدرسه روستای جنگارک ساخته و اکنون بچه ها می توانند در یک فضای ایمن مشغول درس خواندن شوند.

بخشدار مرکزی چابهار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: مدرسه قبلی خیلی زهوار در رفته بود و ما خیلی از این دست مدارس در چابهار داریم و در جنگارک یکی از بهترین مدارسی که می شد ساخت توسط موسسه ناصری امروز ساخته شد که واقعاً دست مریزاد دارد.

وی ادامه داد: این مدرسه کاملا مجهز ساخته شده است و حتی برای مدرسه آبدارخانه هم درست کرده اند، همچنین یک کتابخانه کامل و زمین چمن درست کرده اند؛ آنها حتی برای تمامی بچه ها یونیفرم نیز درست کرده اند که به همراه کتاب و دفتر نیز به آنها تقدیم شده است.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه دیگری در اواخر هفته آینده عنوان داشت: مدرسه محدثه نیز قرار است در چهارشنبه هفته جاری افتتاح شود و قبل از آن بچه ها در یک خانه مسکونی مستقر بودند؛ از آن خانه به عنوان یک مدرسه استفاده می شد و خانه ای استیجاری و خیلی درب و داغان است که سیستم های سرمایشی، گرمایشی و پنکه ندارد و فضای خیلی قدیمی و زهوار در رفته ای دارد.

شیرخوانزهی ادامه داد: امروز بالاخره مدرسه مهر آزادگان را در جنگارک با حضور فرماندار افتتاح کردیم که همان طور که می دانید خیر وظیفه دارد فقط ساختمان مدرسه را درست کند و درحالیکه برق و حصارکشی مدرسه تماما توسط سازمان نوسازی مدارس انجام می شود اما موسسه ناصری به جای اینکه امید به سازمان نوسازی مدارس داشته باشد صفر تا صد کار را خودشان انجام دادند و میز صندلی استاندارد هم ساخته شده و برای بچه ها آورده اند و آنها یک کار ماندگار را در اینجا به ثمر رساندند.

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول