اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دانشجویان علمی کاربردی باید ریسک پذیر باشند

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان تهران گفت: دانشجویان کارآفرین دانشگاه علمی کاربردی برای پیشرفت و استفاده از مهارت و تخصص خود در حوزه اشتغال باید ریسک پذیر باشند.

دانشجویان علمی کاربردی باید ریسک پذیر باشند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، واحدی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران در مراسم اردوی دانشجویان ورودی جدید واحد استان تهران (غرب و شرق) این دانشگاه که بعد از ظهر امروز در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، گفت: دانشجویان باید ریسک پذیر باشند چرا که راه موفقیت انگیزه و پشتکار است اگر دانشجوی کار آفرین هستید باید افکارتان را مدیریت کنید.
وی افزود: سناریو نویس زندگی خودتان باشید و گذشته را بپذیرید و به آینده امیدوار باشید چراکه به وسیله رشد در علم وفناوری نه تنها کشور به پرچم داری علمی جهان می رسد بلکه دانشجویان می توانند حوزه صنعت را متحول کنند.
واحدی تصریح کرد: امروز یک روز جدید برای دانشجویان تازه ورود به مراکز علمی است اینکه شما تصمیم گرفتید در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنید یعنی همه شما کارآفرین هستید چرا که وجه تمایز دانشگاه علمی کاربردی مهارت محوری است یعنی آماده می شوید که به عنوان نیروی متخصص کارآفرین وارد جامعه شده و صنعت را متحول کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول