اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عضویت ۱۷ هزار نفر در سازمان نظام رایانه‌ای کشور

دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار نفر عضو سازمان نظام رایانه‌ای کشور هستند که در استان مرکزی ۲۵۰ نفر در این صنف عضویت دارند.

عضویت ۱۷ هزار نفر در سازمان نظام رایانه‌ای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رسول سرائیان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه‌های الکامپ سه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، دولت الکترونیک و استارت‌آپی را در قالب شرکت‌های بزرگ، متوسط و کوچک پوشش می‌دهند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت و برنامه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، آشنایی و تعامل صنایع مختلف با فناوری ارتباطات و اطلاعات است چراکه بر این باور هستیم که تحول و اقتصاد دیجیتال به واسطه ارتباط و آشنایی صنایع مختلف با این صنعت است.

سرائیان بیان داشت: استان مرکزی در زمینه گل و گیاه، ماهیان زینتی، معادن و ماشین‌سازی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که بهره‌گیری از ایده‌های استارت‌آپی می‌تواند این صنایع را به‌شدت متحول کند و مشکلات صنایع را برطرف کند.

وی با اشاره به اجرای طرح بیستون نیز گفت: در این طرح به دنبال این هستیم دو یا سه اولویت از صنایع را شناسایی کنیم و تحولات دیجیتالی را در این راستا پیاده کنیم.

دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تأکید کرد: مدیران صنایع می‌توانند با بهره‌گیری از استارت‌آپ ها، نوآوری و خلاقیت ایجاد کنند و هزینه‌ها را کاهش دهند.

سرائیان اظهار داشت: در حال حاضر در کشور در برخی فعالیت‌ها از جمله حوزه مالی، بانکداری، هوشمندسازی شهرداری تهران و حمل و نقل خوب وارد شدیم اما در ساخت و ساز، صنایع پتروشیمی و معادن ضعیف عمل کردیم که می‌طلبد در این راستا راهکارهای ویژه‌ای اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ساخت و ساز، صنایع پتروشیمی و معادن دنیا ورود کرده و امید است در کشور هم برنامه مدونی در این راستا ارائه دهیم و باید اذعان داشت در هر حوزه که تعاملات و دسترسی مردم همانند گوشی‌های موبایل آسان‌تر باشد، عملکرد موفق‌تری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول