اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز مرحله دوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز مرحله دوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان خبر داد و از خیرین خواست در این طرح مشارکت کنند.

آغاز مرحله دوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های بسیار خوب اوقاف در کمک به نیازمندان بحث مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است، اظهار کرد: در این راستا طرح  آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه  اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در راستای تحقق نیت واقفان و با کمک خیران نیک‌اندیش نسبت به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اقدام می‌کند و در این راستا شماره حسابی برای مشارکت خیران اعلام شده است، گفت: این طرح به مناسبت ۱۷ ربیع‌الاول، سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت اجرا می‌شود.

کرمی با اشاره به کمک اوقاف زنجان برای جامعه و زندانیان ناتوان مالی افزود: افراد شریف بسیاری در جامعه وجود دارند که به علت شرایط اقتصادی و یا هر علت غیر عمد دیگری به زندان افتاده و به علت ناتوانی از پرداخت جریمه یا دیه مجبور به تحمل زندان هستند.

وی افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح، به برکت عوائد موقوفات 2 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان زنجان و در کل کشور 320 زندانی به کانون خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین از آغاز مرحله دوم اجرای طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و گفت: مرحله دوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان آغاز شده است، سازمان اوقاف و امور خیریه برای مشارکت خیران در این طرح شماره حساب بانک مسکن به شماره کارت ۸۰۰۱‌‌‏-۸۰۰۱‌‌‏-۲۳۱۳‌‌‏-۶۲۸۰ ‌‏و شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ و شماره شبا IR۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ ‌‏به نام سازمان اوقاف و امور خیریه را در حمایت از آزادی زندانیان را در اختیار عموم مردم و خیران قرار داده و  هر شهروند می‌تواند به اندازه توان مالی خود می تواند در این کار خیر سهیم باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مؤثرترین راه‌های تبلیغ سنت حسنه وقف بیان کارکردهای وقف و آثار و برکات آن است، اضافه کرد: هزینه‌کرد عواید موقوفات در چنین امور خیری علاوه بر تشویق مردم به مشارکت در آن موجب تبلیغ وقف نیز خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول