اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوش مدیرعامل صندوق بیمه روستایی برای کشاورزان غیرساکن در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل صندوق بیمه عشایری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشاورزانی که ساکن مناطق روستایی نیستند می‌توانند از خدمات صندوق بیمه روستایی و عشایری استفاده کنند.

خبر خوش مدیرعامل صندوق بیمه روستایی برای کشاورزان غیرساکن در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عیسی کریمی در بازدید از غرفه خبرگزاری فارس اظهار داشت: قریب به ۲۳ هزار خانوار بیمه شده صندوق بیمه عشایری و روستایی استان هستند و قریب به ۷۰۰ خانوار تا به امروز از این صندوق مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه عشایری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر تمامی بخشداری و فرمانداری‌ها نیروی فعال کارگزینی داریم، گفت: حداقل حق بیمه صندوق عشایری و روستایی ۲۰۰ هزار تومان و حداکثر ۶۶۰ هزار نفر است که دو برابر این هزینه  را دولت پرداخت می‌کند.

کریمی با بیان اینکه افراد سنین ۱۸ تا ۵۰ سال مشمول صندوق بیمه روستایی و عشایری می‌شوند، افزود: کشاورزان غیرساکن روستا و ساکنین در تمام شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت مشمول این صندوق هستند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما در صندوق بیمه عشایری و روستایی حداکثر جذب بیمه شده خصوصا در شهرهای کوچک است که ۹۰ درصد جمعیت استان که فاقد هرگونه بیمه‌ای هستند می‌توانند با عضویت در این صندوق از مزایای آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول