اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خانواده‌های زندانیان اردنی در عربستان، مقابل وزارت خارجه اردن تجمع می‌کنند

خانواده‌های زندانیان سیاسی اردنی در عربستان سعودی، فردا مقابل وزارت خارجه اردن تجمع می‌کنند.

خانواده‌های زندانیان اردنی در عربستان، مقابل وزارت خارجه اردن تجمع می‌کنند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خانواده‌های زندانیان سیاسی اردنی در عربستان سعودی گفته‌اند که فردا چهارشنبه با هدف تحت فشار قرار دادن دولت به منظور اجرای اقداماتی برای آزادی فرزندانشان، مقابل وزارت خارجه اردن تجمع می‌کنند.

طبق گزارش وبگاه «عربی ۲۱»، یک کمیته متشکل از خانواده‌های زندانیان سیاسی اردنی در عربستان اعلام کرد که فرزندانشان از بیش از نُه ماه پیش بدون اتهام بازداشت شده و اجازه ملاقات به آن‌ها داده نشده و حتی از وضعیت جسمانی آن‌ها بی‌خبر هستند.

خانواده‌های زندانیان اردنی همچنین نامه‌ای خطاب به شاه سعودی را به وزارت خارجه کشورشان ارائه کردند که انتظار می‌رود تحویل سفارت عربستان سعودی شود.

آنها در این نامه با اشاره به اینکه این افراد در طول سال‌های گذشته به عربستان خدمت کرده‌اند، افزودند که این افراد هیچ اهانتی به عربستان نکرده‌اند. (جزئیات بیشتر)

«محمد الخضری»(۸۱ ساله) نماینده جنبش حماس در عربستان سعودی از جمله زندانیانی است که از دو دهه قبل در زندان بسر می‌برد و علاوه بر آن چندین پزشک، مهندس، استان دانشگاه و غیره در عربستان در زندان هستند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول