اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

رویداد نوآورانه حمایت از ایده‌های حوزه تایر در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده‌های حوزه تایر در راستای استفاده از پتانسیل دانشگاهی و استارت‌آپی ۲۸ آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

رویداد نوآورانه حمایت از ایده‌های حوزه تایر در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده های حوزه تایر توسط مرکز نوآوری گروه صنعتی بارز بزرگ‌ترین تولیدکننده تایر در کشور با همکاری مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۲۸ آبان ماه برگزار می شود. 

این رویداد در چهار حوزه محصول (مواد و آمیزه، طراحی و ساختار، ماشین‌آلات و ابزارها)، مارکتینگ (بازاریابی، تبلیغات، فروش، خدمات پس از فروش، ارتباط با مشتری)، فرآیندها (تولیدی نظیر تدارکات، نگه‌داری و تعمیرات، کنترل کیفیت و غیرتولیدی نظیر منابع انسانی، استراتژی، رهبری) و علم داده و فناوری اطلاعات (جمع‌آوری داده، تحلیل داده، داده‌کاوی، فرایندکاوی، اپلیکیشن، فرایندهای اطلاعاتی و ارتباطی) برگزار می شود.

همچنین در این رویداد حمایت‌هایی برای ایده‌های برتر و استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است.
در این رویداد به برگزیدگانی که در سطح طلایی انتخاب شوند، مبلغ 300 میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از کارخانه، امکان استقرار در مرکز نوآوری بارز در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه درنظر گرفته می‌شود.

برگزیدگانی که در سطح نقره‌ای انتخاب شوند مبلغ 100 میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از کارخانه، امکان استقرار در مرکز نوآوری بارز در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین برگزیدگانی که در سطح برنزی باشند، مبلغ 50 میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از کارخانه، امکان استقرار در مرکز نوآوری بارز در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه در نظر گرفته می شود.
سیاست گروه صنعتی بارز جذب ایده‌های نو و شناسایی و استفاده از پتانسیل افراد نوآور جهت همکاری با این گروه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول