اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امنیت کردستان مرهون اقدامات شایسته سپاه است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امنیت کردستان و این همه خدمات در حوزه محرومیت زدایی و کارهای بزرگ در حوزه‌های فرهنگی و سایر بخش ها مرهون زحماتی است که در زمان سردار رجبی و به همت سپاه انجام شده و شایسته تقدیر است.

امنیت کردستان مرهون اقدامات شایسته سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کردستان که پیش از ظهر امروز در ستاد سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم جلسه‌ای برای تقدیر از خدمات یک دهه تلاش سردار رجبی است.

وی تصریح کرد: امنیت کردستان و منطقه و این همه خدمات در حوزه محرومیت زدایی و کارهای بزرگ در حوزه‌های فرهنگی و سایر بخش ها مرهون زحماتی است که در زمان سردار رجبی و به همت سپاه انجام شده و شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان گفت: این اقدامات انجام شده بیانگر این واقعیت است که سپاه در همه حال حافظ انقلاب اسلامی است.

وی اذعان داشت: در هرجا که سپاه باشد در امور مختلفی که به نظام و انقلاب مربوط می‌شود کارها به نحو احسن و بهترین نحو جلو می‌رود.

وی ادامه داد: باید از سردار رجبی و همه بخش‌های این نهاد انقلابی در استان تقدیر کرد چراکه حرکت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلفی انجام داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مجموعه‌ها از نظامی، امنیتی، روحانیون، ائمه جمعه و همین طور نمایندگان مردم در مجلس در این استان یک وحدت خوبی دارند و از این وحدت به نفع توسعه هرچه بیشتر استان باید بهره گرفت.

وی با عنوان این مطلب که سپاه همواره در عرصه‌های مختلف پیشرو بوده است، گفت: حرکت‌های ارزشمندی در بحث تامین امنیت، محرومیت زدایی و غیره در استان انجام گرفته که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

حسینی شاهرودی اضافه کرد: این منطقه، منطقه ویژه‌ای است، اتفاقات آخرالزمانی توی این مناطق مانند عراق، سوریه و غیره است، وعده‌هایی که رهبری داده محقق شده و به زودی اسرائیل هم نابود می‌شود و این یکی از علائم آخرالزمان است.

وی اذعان داشت:‌ با توجه به اینکه جبهه مقاومت با اقتدار پیش می‌رود بخشی از این یاران و کسانی که در این جبهه هستند از ایران و بخشی از یمن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: این مفتی سوریه در کنفرانس وحدت اسلامی گفت وقتی امام فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد متوجه نبودیم الان متوجه شدیم ایران، عراق، سوریه و بعد قدس باید آزاد شود امیدواریم همه ما در این حرکت جهانی‌سازی اسلام نقش داشته باشیم.

انتهای پیام/71 /2330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول