اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دولت باید بسترها و زمینه‌ فعالیت جوانان را فراهم کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه باور جوان یک ضرورت و به عنوان یک راهبرد در جمهوری اسلامی و دولت مطرح است، گفت: ما به عنوان دولت باید بسترها و زمینه‌ها را برای جوانان فراهم کنیم.

دولت باید بسترها و زمینه‌ فعالیت جوانان را فراهم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی در دومین انتخابات مجمع سمن‌های جوان استان زنجان به نقش تاثیرگذار قشر جوان در جامعه اشاره و اظهار کرد: باور جوان یک ضرورت و به عنوان یک راهبرد در جمهوری اسلامی و دولت مطرح است.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان دولت باید بسترها و زمینه‌ها را برای جوانان فراهم کنیم، گفت: خوشبختانه جوانان در نظام تصمیم‌گیری و اجرای تصمیم وارد شده‎اند و استاندار و فرمانداران، داری مجمع مشورتی جوانان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه سمن‌ها باید عضوگیری کنند و اعضای فعالی داشته باشند، گفت: سمن‌ها باید به خودشان اعتماد داشته باشند تا بتوانند اعتماد عمومی را کسب کنند.

فرماندار زنجان نیز در این جلسه با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در بخش‌های مختلف گفت: باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها چه در بخش‌هایی که دولت کمک می‌کند و چه در بخش‌های دیگر، در مسیر بالندگی و پیشرفت گام برداریم.

رضا عسگری افزود: اعضای سمن‌های جوانان، فعالان اجتماعی دغدغه‌مندی هستند که در راستای از میان برداشتن مشکلات و موانع موجود در جامعه و در قالب سازمان‌های مردم نهاد ایفای نقش می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز جوانان در شهرستان‌ها به دلیل ارتباط سریع و مستقیم با نهاد حاکمیتی فرمانداری راحت‌تر می‌توانند فعالیت کنند و باید از این فرصت بهره گیرند و در مرکز استان نیز تلاش‌ها بر این است که هیچگونه مشکلی در ارتباط ایجاد نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه اگر مجمع جوانان فعال باشد خیلی از کارها بهتر و سریع‌تر پیش خواهد رفت، گفت: این اعضا با اداره کل ورزش و جوانان همکاری خوبی دارند و امیدواریم بتوانیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

علی خلیلی با تأکید بر ورود سمن‌ها در عرصه فرهنگ‌سازی و گردشگری گفت: گردشگری موجب رونق در اقتصاد و اشتغالزایی می‌شود که البته باید همکاری دستگاه‌های اجرایی در حوزه سمن‌ها پر رنگ باشد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول