اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهره‌برداری زمین چمن‌مصنوعی آزادشهر با اعتبار 20 میلیاردی

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمین چمن مصنوعی شهرستان آزادشهر با اعتبار حدود 2 میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

بهره‌برداری زمین چمن‌مصنوعی آزادشهر با اعتبار 20 میلیاردی

علیرضا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اینکه ایجاد اساسنامه ورزش و صداوسیما در مجلس شورای اسلامی مصوب شد،‌ اظهار کرد: بعد از 40 سال اساسنامه‌ی برای ورزش مطرح و در مجلس شورای اسلامی مصوب شد.
وی تصریح کرد: اتفاقات خوبی در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته که می‌توان به تصویب اساسنامه صداوسیما و ورزش بعد از سال‌های متمادی اشاره کرد.
ابراهیمی افزود: تفکیک کمیته ملی المپیک از کمیته پارالمپیک، تشکیل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دریافت سهم 27.5 درصدی ورزش از مالیات ارزش‌افزوده اتفاقات خوب دیگر در این دوره مجلس شورای اسلامی است.

* 5 میلیارد ریال برای روشنایی زمین چمت مصنوعی آزادشهر اختصاص یافت/ 150 میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان آزادشهر و رامیان هزینه شد

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرستان آزادشهر ادامه داد: چند روز گذشته رئیس شرکت توسعه و زیرساخت‌های ورزش کشور از این زمین چمن مصنوعی بازدید کرد و قرار شد هفته آینده مبلغ 5 میلیارد ریال برای روشنایی این زمین تخصیص دهد.
وی گفت: زمین چمن مصنوعی شهرستان آزادشهر با اعتبار حدود 20 میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
ابراهیمی درباره اقدامات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود خاطرنشان کرد: در طول چهار سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهر مانند ساخت خانه بخداشت، اورژانس جاده‌ای و بیمارستان حضرت معصومه (س) تاکنون 15 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی افزود: مرکز جامع سلامت شهر رامیان افتتاح شده و مرکز جامع سلامت شهر خان‌ببین نیز با اعتبار 650 میلیون تومان در حال ساخت است.
نماینده مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرکز بهداشت روستای «رضا آباد» با همکاری یکی از خیرین به بهره‌برداری رسید.

* کلنگ‌زنی پروژه بیمارستان شهدای رامیان بعد رفع مشکل جانمایی زمین/ حوادث اخیر عراق و لبنان ضرورت توجه به وحدت در بین مذاهب بیشتر کرده است
وی درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده بیمارستان شهدای رامیان گفت: مجوز ساخت این بیمارستان در سفر ریاست جمهوری به استان گلستان با اعتبار 6 میلیارد تومان اولیه تصویب شد و اعتبار این پروژه در برنامه و بودجه استان تخصیص یافته و به محض رفع مشکل جانمایی زمین این بیمارستان این پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.
ابراهیمی اصل اتحاد، وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب مختلف را از اولویت‌های مهم خود برشمرد و ادامه داد: از ابتدای نمایندگی خود در این متطقه تمام تلاشم ایجاد اتحاد و انسجام بین اقوام و گروه‌های مختلف در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی و اندیشه‌های مقام معظم رهبری بوده و این اتحاد و انسجام هم تا انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ادامه داشته و هدف ما حضور حداکثری و مشارکت عمومی مردم در انتخابات است.
وی با اشاره به حوادث و اتفاقات صورت گرفته در جهان و خاورمیانه گفت: امروز شاهد تغییر و تحولات زیادی در سوریه، لبنان و عراق هستیم و با شکل‌گیری این حوادث اتحاد، وحدت و انسجام در کشور بیشتر احساس می‌شود و باید تقویت شود.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول