اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

توسعه فضاهای عمومی شهری رویکرد جدی مدیریت شهری است

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: یکی از رویکردهای جدی مدیریت شهری در سال‌های اخیر توجه به توسعه فضاهای عمومی شهری بوده است.

توسعه فضاهای عمومی شهری رویکرد جدی مدیریت شهری است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، عبدالرضا گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران شامگاه امشب در مراسم اعطای جایزه طراحی محیطی مسیر ارتباط رود دره فرحزاد و امامزادگان عینعلی و زینعلی که در خانه لرزاده برگزار شد، گفت: توسعه فضاهای همگانی و عمومی در تهران رویکردی جدی مدیریت شهری است.

گلپایگانی ادامه داد: این موضوع به ویژه در فضای عمومی که متصل به یکی از فضاهای تاریخی، فرهنگی، اسلامی باشد حایز اهمیت است.

وی افزود: تلاش داریم تا با برگزاری چنین مسابقات و سپس اجرای طرح های برگزیده چهره شهر را و همچنین کیفیت زندگی در شهر را ارتقا ببخشیم.

معاون معماری و شهرسازی گفت: مسابقه برگزار شده از آن جهت اهمیت داشت که محل مورد مناقشه برای طراحی میان یکی از اماکن مذهبی شهر و یکی از اماکن فرهنگی و تفریحی است.

گلپایگانی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این مسابقه، همکاران من در سازمان نوسازی شهر تهران تلاش زیادی را متحمل شده و در طول مدت برگزاری دوره با هنرمندان بسیاری در تماس بودند.

وی خاطرنشان کرد: از سال‌ها قبل موضوع ارتباط رود دره های شهر تهران با زندگی روزمره شهروندان به طور جدی پیگیری شد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: در تهران هفت رود دره داریم که یکی از آنها رود دره فرحزاد است و از آنجا که این رود دره نزدیک به امامزادگان عین‌علی و زینعلی واقع شده این مسابقه طراحی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول