اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

افزایش 48 درصدی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از افزایش 48 درصدی اعمال قانون و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز معابر استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 48 درصدی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در البرز

غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در البرز گفت: در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در سطح معابر درون شهری البرز از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات گسترده‌ای از قبیل اجرای طرح‌های برخورد با تخلفات حادثه‌ساز، توقیف وسایل‌نقلیه و اعمال قانون رانندگان پرخطر و همچنین گسترش فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترافیک در حوزه استحفاظی استان انجام شده که نتیجه آن‌ها کاهش تلفات و مصدومان تصادفات رانندگی بوده‌است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش 26 درصدی تصادفات جرحی و کاهش 15 درصدی تصادفات فوتی در استان البرز بوده ایم و در مجموع 30 درصد تصادفات در معابر شهری کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: در بحث برخورد با تخلفات حادثه‌ساز معابر استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان 48 درصد افزایش اعمال قانون داشته ایم که این امر در کاهش تصادفات و روان‌سازی ترافیک درون‌شهری استان نقش غیرقابل انکاری دارد. شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس در افزایش نظم شهر سهیم باشند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول