اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

احداث 1802 کلاس درس در کشور توسط بنیاد علوی

مدیرکل اموال و املاک خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از احداث یکهزار و 802 کلاس درس در کشور خبر داد و گفت: تعهد بنیاد علوی احداث 112 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد است.

احداث 1802 کلاس درس در کشور توسط بنیاد علوی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فرامرز بابلی امروز در حاشیه آیین افتتاحیه مدرسه دو کلاسه روستای تنگ هیگون اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه بین بنیاد مستضعفان و سازمان نوسازی یکهزار و 802 کلاس درس توسط بنیاد علوی در کشور ساخته می‌شود.

مدیرکل اموال و املاک خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تعداد کلاس درس تا پایان سال 1401 تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسؤول افزود: از مجموع کلاس‌های تفاهم شده تاکنون 360 کلاس در کشور به بهره‌برداری رسیده و 485 کلاس نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه 957 کلاس در سال های آتی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: مابقی کلاس‌ها حداکثر تا سال 1401 تکمیل و افتتاح خواهد شد.

این مسؤول تصریح کرد: تعهد بنیاد علوی احداث 112 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد است که 65 کلاس در لنده به عنوان پایلوت عمران و آبادی بنیاد است.

بابلی افزود: 16 کلاس درس سال گذشته در سطح استان افتتاح شد و 17 کلاس درس سال جاری تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز 6 کلاس درس در چرام و کهگیلویه به بهره‌برداری رسید هزینه تقبل شده از سوی بنیاد علوی برای هر کلاس درس را 800 میلیون ریال اعلام کرد.

 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول