اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

2 بازی خیلی سخت در پیش داریم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تجربه بازیکنان باعث کسب پیروزی امروز شد و دو بازی آینده بازی‌های بسیار سختی برای ما خواهد بود.

2 بازی خیلی سخت در پیش داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهران شاهین طبع امشب پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم رعد پدافند هوایی شهرکرد یک تیم جوانی بود و تجربه بازیکنان ما بیشتر از بازیکنان آنها بود.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم با وجود اینکه لحظاتی از بازی ما ناهماهنگ بودیم اما همچنان اختلاف زیاد شد و تجربه و نوع دفاع بازیکنان ما باعث موفقیت تیم شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص نارضایتی وی در دقایقی از بازی و عدم بکارگیری برخی از بازیکنان تیم گفت: دو بازیکن ما آسیب دیده بودند و به دلیل آنکه هفته آینده بازی‌های سختی را در پیش داریم سعی کردم فشار بیش از اندازه به بازیکنان وارد نکنم تا همه بتوانند در شرایط بازی قرار بگیرند.

شاهین طبع تاکید کرد: در داخل بازی هم برخی از بازیکنان برای دقایقی ناهماهنگ بودند که مجبور بودم برای ایجاد هماهنگی تذکراتی را به بازیکنانم بدهم که موضوع طبیعی است.

وی در خصوص بازی آینده تیمش برابر تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: تیم بسیار خوبی است و به نظرم دو بازی آینده ما بازی‌های خیلی سختی خواهد بود.

شاهین طبع در خصوص نظرش در مورد بازی برابر تیم بسکتبال شیمیدر گفت: در حال حاضر تمرکز ما بر بازی برابر ذوب آهن است چون این بازی برای ما مهم است و باید تلاش کنیم پیروز از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول