اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عدالت اقتصادی استفاده یکسان از امکانات کشور است

امام جمعه خیرآباد گفت: عدالت اقتصادی باید به گونه‌ای باشد که همه طبقات از امکانات یکسان استفاده کنند نه اینکه عده‌ای بر اساس روابط و رانت کشور را در اختیار بگیرند.

عدالت اقتصادی استفاده یکسان از امکانات کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر طزری امام جمعه شهر خیرآباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته خیرآباد ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: آنچه در قرآن به ما سفارش شده است الگوگیری از زندگی پیامبر اسلام (ص) است.

امام جمعه خیرآباد  با بیان اینکه رفتار و کردار زندگی پیامبر اسلام برای ما آموزنده و الگو است به برخی از آنان اشاره کرد و گفت:ساده‌زیستی پیامبر که مخالف آن تجمل‌گرایی در زندگی است؛ حمایت از مظلوم، صداقت در برخورد با مردم، اهل گذشت و عفو و برخورد قاطعانه با کفار و کسانی که به اسلام خیانت کردند از جمله رفتارهای پیامبر(ص) بوده است. 

طزری با اشاره به سهمیه‌بندی بنزین خاطرنشان کرد: دولت و مسئولان باید نظارت کافی داشته باشند که افزایش بنزین موجب افزایش کالاهای اساسی مردم نشود و اینکه حق مردم است که بدانند درآمدی که از این طریق به دست می‌آید در کجا و چگونه مصرف می‌شود.

وی بیان کرد: عزیزان اطلاعات سپاه توانستند یکی از ابر بدهکاران را از خارج کشور به داخل کشور برگردانند که بسیار جای تشکر و قدردانی دارد و از عزیزان در قوه قضاییه خواسته می‌شود که طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که یکی از مفاد آن عدالت اقتصادی است، عمل کنند.

خطیب جمعه خیرآباد اظهار داشت: عدالت اقتصادی باید باشد که همه طبقات از امکانات به یک نحو استفاده کنند نه اینکه عده‌ای بر اساس روابط و رانت کشور را در اختیار بگیرند. 

وی تصریح کرد: لذا برخورد با اینگونه افراد جزء وظایف قوه قضاییه است و انتظار می‌رود همانطور که تاکنون با قاطعیت عمل کرده‌اند و دستخوش حواشی نشده‌اند با این گونه افراد هم با قاطعیت تمام برخورد کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول