اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مجمع بسیج کارگشای دغدغه‌های مردم است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه مجمع عالی بسیج بستری برای بررسی مشکلات مردم است، گفت: این مجمع باید کارگشای دغدغه‌های مردم باشد.

مجمع بسیج کارگشای دغدغه‌های مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مجمع عالی بسیج به عنوان بزرگترین ساختار تصمیم‌ساز و اندیشه محور این سازمان مردمی است که چند سالی با هدف دریافت، بررسی و به کار بستن نظرات نخبگان و فرهیختگان بسیجی در اقشار مختلف بسیج راه‌اندازی شده و در طی سال دو جلسه عادی و در صورت لازم مجمع فوق‌العاده خواهد داشت.

از این رو مجمع عالی بسیج شهرستان گنبدکاووس با حضور جمعی از فرماندهان رده‌ها و اعضای کارگروه‌های مختلف بسیج در سالن همایش‌های کانون فرهنگی و هنری بسیج این شهرستان برگزار شد.

* مجمع عالی بسیج بستری برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در این گردهمایی با اشاره به اینکه مجمع عالی بسیج بستری برای احصای مشکلات و دغدغه‌های مردم است، اظهار کرد: چاره‌اندیشی برای مشکلاتی که مردم با آن در کف جامعه دست و پنجه نرم می‌کنند باید توسط بسیجیان عزیز صورت بگیرد.

سید یحیی قاضوی با بیان اینکه مجمع عالی بسیجیان در شهرستان گنبدکاووس در سال‌های گذشته خروجی مناسبی داشته است، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این نکته تاکید داشته‌اند که بروید سراغ کارهای نشدنی و غیرممکن تا بتوانیم خروجی لازم برای جامعه را به بهترین نحو ممکن بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه ما در مجموعه بزرگ و مردمی بسیج باید به دنبال ورد به بدنه مشکلات مردم برای حل آنها باشیم، خاطرنشان کرد: بسیج در طول تاریخ انقلاب همواره نشان داده است که هر جا نظام، انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی به کمک آنها نیاز داشته‌اند به وسط میدان آمده است.

* ایده‌پردازی برای اعتلای انقلاب رسالت مجمع عالی بسیج

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس بسیجیان را همان کسانی دانست که رهبر معظم انقلاب معتقد به نابودی اسرائیل توسط آنهاست، ادامه داد: بسیج در راستای اهداف انقلاب اسلامی توانسته هم عزت‌بخش باشد و هم کرامت‌بخش و به همین دلیل اقتدار و عزتش مورد بغض دشمنان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام محمود ترابی با بیان اینکه جهت‌گیری مجامع عالی بسیج در سطوح مختلف شهرستانی، استانی و کشوری باید بر مبنای عقلانیت، عزت و حکمت باشد، تصریح کرد: مجمع بسیج باید پویا، سرشار از تحرک و مملو از ارائه ایده‌های ناب باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز وحدت موجود در جامعه حاصل انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: تقویت این وحدت که به معنای تقویت انقلاب است وظیفه‌ای فراملی و فراجغرافیایی خواهد بود که بر عهده شما بسیجیان عزیز است.

امام جمعه گنبدکاووس تشکیل بسیج اقشار را یکی از هوشمندی‌های سازمان بسیج دانست و افزود: این تصمیم درست باعث شد تا فراگیری بسیج به حداکثر خود رسیده و هرگونه نقطه کوری را پوشش دهد که موجب شده تا بسیج هر چه بیشتر مردمی شود.

ترابی با اشاره به اینکه مجمع عالی بسیج فضایی است برای هر کسی که فکر و ایده‌ای برای اعلای انقلاب اسلامی و خدمت به مردم دارد، خاطرنشان کرد: این مجمع باید در نقش یک تسهیل‌کننده و توسعه بخش در سطح جوامع کوچک و بزرگ شهرستانی و استانی و حتی ملی فعالیت کند.

* به قله‌های رفیع پیروزی نهایی نزدیک شده‌ایم

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در امور اقشار نیز در این جلسه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به سادگی به پیروزی نرسیده و حاصل سال‌ها جانفشانی و مبارزه بوده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در حال طی کردن مسیر پرافتخاری است که به قله‌های موفقیت نزدیک شده است.

جواد فراهی با بیان اینکه وقتی نگاهی به گذشته می‌اندازیم متوجه می‌شویم که چقدر در اوج به سر می‌بریم، ادامه داد: برخی در تلاش هستند تا این مسیر پرافتخار را به سمت و سویی دیگر منحرف کرده و از سرعت و شتاب حرکت ملت ما به سمت پیروزی بکاهند.

وی با تاکید بر ضرورت انقلابی ماندن مردم و مسوولان در شرایط اخیر کشور، گفت: در چله انقلاب مردم ما پخته شده و به نقشه‌های دشمنان برای آسیب زدن به کشور آشنا هستند و این یعنی کار دشمن هر روز برای جلوگیری از صدور و گسترش انقلاب سخت‌تر می‌شود.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول