اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجربه «حال خوش خواندن» در مرکز فرهنگی هنری کانون قشم

اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون قشم، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در یک نشست صمیمی « حال خوش خواندن» را تجربه کردند.

تجربه «حال خوش خواندن» در مرکز فرهنگی هنری کانون قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون قشم، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در یک نشست صمیمی «حال خوش خواندن» را تجربه کردند.

فرحناز شهنوازی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون قشم گفت: در هفته کتاب پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است و طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی با مدارس، دانش‌آموزان مدارس و اعضای کتاب‌خوان در نشست‌های صمیمی دور هم جمع می‌شوند و یک روز خوب با کتاب را تجربه می‌کنند.

وی افزود: به همین مناسبت مربیان مرکز فرهنگی هنری قشم دو روز در هفته را به فعالیت بلندخوانی و نمایشنامه‌خوانی و روخوانی کتاب اختصاص داده است.

شهنوازی بیان کرد: کتاب‌های مورد علاقه اعضا در یک دور همی صمیمانه توسط اعضا و با همراهی مربی به شیوه‌های مختلف و به صورت کارگروهی زیبا و حتی همراه با حرکات نمایشی در صورت نیاز اجرا و خوانش انجام می‌شود. 

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم گفت: تا کنون کتاب‌های «مثل گوساله‌ی لج‌باز،کتاب پنگوئن‌ها، کتاب فیل کوچولو دماغت کو .. این روزها بسیار مورد استقبال بلند خوانی اعضا قرار گرفته است.

گفتنی است، هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۳ تا ۳۰ آبان درتمامی مراکز فرهنگی هنری کانون‌ پرورش فکری کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۸۸۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول