اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رفع تصرف بیش از 660 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از خلع ید و رفع تصرف بیش از 660 هکتار از اراضی ملی در استان از ابتدای امسال خبر داد.

رفع تصرف بیش از 660 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه با هرگونه دست‌اندازی و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و منابع طبیعی به شدت برخورد خواهد شد، اظهار داشت: در این راستا از ابتدای امسال از تعداد ۱۸۰ پرونده مطروحه در محاکم قضایی استان، ۱۵۷ فقره منتهی به صدور حکم گردیده است.  

وی افزود: در خصوص اجرای احکام قضایی و بر اساس آمار ارائه شده از سوی دستگاه های عضو شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان به دبیرخانه این شورا، از ابتدای امسال بیش از ششصد و شصت هکتار از اراضی ملی استان، اعاده و رفع تصرف شده است. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ارزش تقریبی اراضی اعاده شده به بیت‌المال را یک‌هزار و ۴۱۱ میلیارد و ۷۱۹ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۵۰۰ ریال ذکر کرد و یادآور شد: تعداد متهمین این پرونده‌ها ۸۲ نفر بوده است.

صالحی در پایان با تأکید بر عزم راسخ دستگاه قضایی هرمزگان در برخورد صریح و بدون اغماض با متصرفان غیر قانونی، اعلام کرد: از ابتدای امسال و با صدور احکام قضایی متعدد، ۲۳ مورد از مستحدثات غیرمجاز در اقصی‌نقاط استان هرمزگان قلع و قمع شده است.

انتهای پیام/۸۸۰۳۱/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول