اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برخورد با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه کالاها در گلستان

رئیس سازمان صمت استان گلستان با بیان اینکه با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه کالاها به شدت برخورد خواهد شد، گفت: افزایش قیمت بنزین روی قیمت تمام‌شده کالاها از نظر تولید، تقریبا اثر ناچیزی دارد.

برخورد  با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه کالاها در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان با تاکید بر اینکه مردم نگران افزایش قیمت کالاها به بهانه رشد نرخ بنزین نباشند، اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین نباید منجر به افزایش سایر اقلام مصرفی شود و مردم نگران افزایش قیمت‌ها نباشند.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین روی قیمت تمام‌شده کالاها از نظر تولید، تقریبا اثر ناچیزی دارد، زیرا قیمت این کالاها بیشتر متاثر از حمل‌ونقل بوده و عمده حمل‌ونقل نیز با سوخت گازوئیل انجام می‌شود که دولت هیچ تغییری در نرخ آن نداده است، لذا نباید افزایش قیمت بنزین منجر به افزایش سایر اقلام مصرفی شود و مردم نباید نگران افزایش قیمت کالاها باشند.

تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به شکایات مردم در زمینه افزایش خودسرانه قیمت کالاها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان همچنین از تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به شکایات مردم در زمینه افزایش خودسرانه قیمت کالاها و خدمات در سطح بازار استان خبر داد و افزود: طرح ویژه تشدید بازرسی و نظارت بر بازار استان نیز با هدف پیشگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالاها و خدمات، از امروز 25 آبان ماه آغاز و به مدت 20 روز در دو نوبت صبح و عصر ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در این طرح بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به همراه بازرسان اصناف، روسای شعب تعزیرات حکومتی و بهداشت و در روستاها نیز به همراه دهیاران طی گشت‌هایی مشترک نظارت دقیقی بر بازار خواهند داشت، گفت: با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه کالاها به شدت برخورد خواهد شد.
وی افزود : سامانه ستاد خبری 124 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات اقتصادی بازار است.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول