اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فارس من| آغاز مجدد عملیات بازگشایی پادگان در آینده نزدیک

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پیگیری شورا و شهرداری برای بازگشایی پادگان گفت: جلساتی در این باره برگزار شده، ولی هنوز به شهرداری ابلاغی نشده است.

فارس من| آغاز مجدد عملیات بازگشایی پادگان  در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، «دلیل توقف بازگشایی معبر پادگان ارتش زنجان چیست؟» یکی از سوژه‌هایی است که که در سامانه فارس من ثبت شده و خبرنگار فارس قدام به پیگیری آن کرده است.

سجاد خدایی طی گفت‌وگویی در این مورد  با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پروژه بازگشایی پادگان از دهه فجر سال قبل آغاز شد، اما این پروژه چند بار در این مدت متوقف شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اخیرا نیز پروژه بازگشایی پادگان متوقف شده است، تصریح کرد: همین امر موجب عقب افتادن چندماهه شهرداری از کار ساخت و ساز این پروژه شد.

وی با بیان اینکه در ابتدا بازگشایی پادگان با توافقات اولیه ارتش انجام و بر همین اساس قراردادی با بنیاد مسکن برای ساخت آن منعقد شد، افزود: بر همین اساس کلنگ‌زنی انجام شد اما پس از تغییر فرماندهی پادگان و یک سری مشکلات ناشی از عدم ایفای تعهدات از سوی استان، پروژه متوقف شد.

خدایی با اشاره به اینکه برای از سرگیری کار ساخت پروژه پادگان جلسات متعددی تشکیل شده است، گفت: در این جلسات مشترک صورت جلسه‌ای برای از سرگیری ساخت تهیه شده، اما هنوز به شهرداری، ابلاغی انجام نشده است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: در نهایت همه تلاش شورا و شهرداری آغاز دوباره کار ساخت در این محور و تسهیل در رفت و آمد در این نقطه از شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ارتباط با عملیات ساخت پروژه پادگان گفت: متاسفانه دوباره روند بازگشایی پادگان متوقف شده است و ما دیگر حرفی نداریم که به مردم بزنیم، چون شورا و شهرداری پیگیر کار ساخت و ساز و بازگشایی محور است، اما عملیات توقف آن به اختیار شورا و شهرداری نیست.

حمیدرضا حمیدی با اشاره به پیگیری شورا و شهرداری برای از سرگیری کار بازگشایی پادگان افزود: امیدواریم با همکاری مسؤولان هرچه زودتر شاهد بازگشایی این معبر باشیم.

به گزارش فارس، عملیات بازگشایی پادگان پس از سال‌ها از دهه فجر سال گذشته با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان کلنگ‌زنی و ساخت آن به بنیاد مسکن واگذار شد و طبق قرارداد با بنیاد مسکن قرار بود کار ساخت آن در عرض چندماه به پایان برسد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول