اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

جلسه تولیدکنندگان برای کنترل قیمت کالاها/آسیبی به مراکز صنعتی وارد نشد

دبیر کانون انجمن‌های صنایع غذایی با اشاره به جلسه امروز تولیدکنندگان برای کنترل قیمت کالاها، گفت: درگیری‌ها آسیبی به مراکز صنعتی وارد نکرده است.

جلسه تولیدکنندگان برای کنترل قیمت کالاها/آسیبی به مراکز صنعتی وارد نشد

کاوه زرگران در گفت‌ و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری جلساتی برای تنظیم بازار و کنترل قیمت تولیدات داخلی، اظهار داشت: در این جلسات تاکید شد که بر قیمت‌گذاری و توزیع کالاها و همچنین سامانه انبارها نظارت جدی صورت گیرد. 

وی با اشاره به جلسه صبح امروز اتاق بازرگانی ایران با مسئولان اتحادیه‌های تولیدی، گفت: در این جلسه بر کنترل قیمت‌ها تأکید شد، هر چند بنزین در بسیاری از محصولات به عنوان یک مؤلفه تولیدی یا توزیعی محسوب می‌شود و در واقع تغییر قیمت بنزین در قیمت تمام شده کالاها مؤثر خواهد بود.

زرگران تصریح کرد: باید ببینیم دولت چه راهکاری را در این زمینه اتخاذ می‌کند، ممکن است دولت از یک طریقی افزایش قیمت تمام شده را برای تولید کننده جبران کند و یا اینکه این مسئله به مصرف کننده منتقل شود. باید منتظر بمانیم تا مشخص شود که سیاست دولت در این زمینه چیست.

وی ادامه داد: درست است که بخش زیادی از حمل و نقل کالا با استفاده از ناوگان گازوئیل سوز صورت می‌گیرد ولی بنزین هم تأثیرگذار است؛ به ویژه در زمینه بازاریابی و انجام امور پشتیبانی.

دبیر کانون انجمن‌های صنایع غذاییدر پاسخ به این سؤال که آیا درگیری‌های این روزها به کارخانه یا مرکز صنعتی کشور آسیبی وارد کرده است؟ نیز گفت: خدا را شکر تاکنون اتفاقی در این زمینه نیفتاده است، هر چند که حمل و نقل و توزیع کالا مقداری تحت تاثیر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول