اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجازه افزایش قیمت به بهانه بنزین را نمی‌دهیم

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه در شهرستان نیز هماهنگی لازم انجام شد که با سوءاستفاده کنندگان برخورد شود، گفت: افزایش قیمت در کالاها به بهانه بنزین پذیرفتنی نیست و اجازه این کار را به افراد سودجو نخواهیم داد.

اجازه افزایش قیمت به بهانه بنزین را نمی‌دهیم

رضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به مدیریت مصرف سوخت کشور و تصمیماتی که سران سه قوه در این رابطه گرفتند و از روز جمعه نیز نرخ‌های جدید بنزین اعمال شد، یک سری نگرانی برای برخی رانندگان ایجاد شد که با تدبیر انجام شده خوشبختانه سهمیه سرویس‌ها اصلاح شد و در تلاش هستیم که برای مسافربران شخصی که خارج از شهر سرویس می‌برند و خدمات می‌دهند نیز سهمیه اختصاص دهیم.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه مدیران شرکت نفت نیز در حال تهیه سامانه برای تحقق این موضوع هستند، گفت: امروز نیز یک جلسه با افرادی که در حوزه حمل و نقل و مسافربری از جمله راهور و بخشداران خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه دستورات لازم درباره اصلاح سهمیه مربوط به سرویس مدارس ابلاغ شده است، افزود: همچنین درباره مسافربرانی که خارج از شهر خدمات می‌دهند نیز دستور دادیم که اطلاعاتشان در سامانه ثبت شود تا به فراخور میزان پیمایش آنها مابه‌التفاوت سوخت در سهمیه ماهانه آنها لحاظ شود.

عسگری با بیان اینکه افزایش سهمیه حمل و نقل عمومی برای آن بود که مابه‌التفاوت را بتوانند پر کنند، افزود: اما طبیعتا هر کسی بخواهد به بهانه افزایش قیمت سوخت کرایه را افزایش دهد قطعا سودجو است و برخود خواهد شد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه طرح سهمیه‌ای شدن بنزین طرح ملی است که به تایید سران سه قوه رسیده است و کارشناسان نیز پیش‌بینی لازم را  در این باره انجام داده‌اند، گفت: باید کار را طوری پیش ببریم که کمترین تبعات اقتصادی را داشته باشد و قطعا جاهایی که نیاز به حمایت است حتما پیگیری لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قطعا در این حوزه دستگاه‌های مسؤول کنترل لازم را خواهند داشت و در شهرستان نیز هماهنگی لازم انجام شد که با سوءاستفاده کنندگان برخورد شود، گفت: درست است که افزایش قیمت بنزین تغییراتی در سهمیه‌ها ایجاد کرده است اما افزایش قیمت پذیرفتنی نیست و اجازه این کار را به افراد سودجو نخواهیم داد.

عسگری با اشاره به اینکه بازار به صورت کامل رصد می‌شود، گفت: اجازه افزایش قیمت به بهانه بنزین را نمی‌دهیم.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه فضای عمومی شهرستان زنجان در حال رصد است و مشکل خاصی نداریم و زنجان در امنیت کامل است، افزود: هم مردم و هم دستگاه‌های متولی باید تلاش کنند که تبعات سوء اقتصادی طرح به حداقل برسد و مردم اگر مباحثی دارند از مجاری مربوطه پیگیری کنند.

انتهای پیام/73005/ق/40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول