اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس به‌طور جد پیگیر حقوق مردم در ماجرای افزایش قیمت بنزین است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس به‌طور جد پیگیر حقوق مردم در ماجرای افزایش قیمت بنزین است و اجازه نخواهد داد هزینه افزایش قیمت‌ بر دوش مردم سوار شود.

مجلس به‌طور جد پیگیر حقوق مردم در ماجرای افزایش قیمت بنزین است

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: دولت باید به طور جد بر بازار کنترل و نظارت داشته باشد و اجازه ندهد که افزایش قیمت بنزین بهانه‌ای برای افزایش کالا و خدمات شود و نباید اجازه دهد این افزایش قیمت بنزین بر دوش مردم سنگینی کند. 

وی افزود: مجلس به طور جد موضوع قیمت ها در بازار را پیگیری می‌کند و حافظ حقوق مردم در ماجرای افزایش قیمت بنزین است. 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: موضوعی که در اینجا قابل توجه و مورد تاکید است این است که منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین باید در سریع‌ترین زمان ممکن به حساب مردم واریز شود و دولت باید خیلی سریع تکلیف دریافت کنندگان این مبالغ را مشخص و سبد کالا را به اقشار آسیب‌پذیر پرداخت کند. 

عزیز خاطرنشان کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس موضوع پرداخت سبد کالا به اقشار آسیب پذیر از محل افزایش قیمت بنزین را به طور جد پیگیری و بر روند اجرای این موضوع نظارت خواهد کرد. 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان، گفت: دولت باید در ماجرای افزایش قیمت بنزین به طور دقیق حقوق مردم را مدنظر قرار دهد و حمایت‌های لازم را از اقشار آسیب‌پذیر در این ماجرا داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول