اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز بارش‌ها در استان زنجان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به آغاز بارش‌ها در استان گفت: این بارش‌ها تا فردا ادامه خواهد داشت.

آغاز بارش‌ها در استان زنجان

حسین سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان را با پوشش ابر گسترده اعلام و اظهار کرد: این پوشش ابر همراه با بارش فردا هم در استان ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان میزان بارش‌های پیش‌بینی شده برای استان را طی امروز و فردا متوسط اعلام و تصریح کرد: این بارش‌ها در قیدار و خرم‌دره آغاز شده و در دیگر مناطق استان هم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی فعال در استان زنجان، اواخر روز سه‌شنبه از استان زنجان خارج خواهد شد، افزود: هوای سرد در استان استمرار خواهد داشت.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را چهار درجه زیر صفر اعلام کرد و گفت: این دما در مقایسه با دمای روز گذشته در این ساعت سه درجه کاهش یافته است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان به نوسان 14 درجه‌ای شهر زنجان طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: زنجان در این بازه زمانی دمایی بین هشت درجه زیر صفر و 6 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

وی از ثبت 9 درجه زیر صفر به پایین ترین دما در سجاس خبر داد و تصریح کرد: بالاترین دمای این بازه زمانی با 11 درجه  بالای صفر از آب‌بر گزارش شده است.

سلطانی تاکید کرد: حاکمیت دمای سرد و زمستانی تا پایان هفته جاری و همچنین هفته آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول