اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت باید مراقب افزایش قیمت‌ کالاها باشد

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: دولت باید مراقب افزایش قیمت‌ کالاها باشد تا فرد یا افرادی به دنبال افزایش قیمت‌ها نباشند.

دولت باید مراقب افزایش قیمت‌ کالاها باشد

سیدکمال‌الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین، گفت: دولت باید نظارت و کنترل دقیقی بر بازار داشته باشد تا فرصت‌طلبان نتوانند به بهانه گرانی بنزین، کالاها را با قیمت گران به دست مردم برسانند و نباید کار به گونه‌ای باشد که هر کس هر قیمتی را که خواست برای کالایش در نظر بگیرد.

وی با اشاره به گفته دولت مبنی بر واریز درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب مردم، افزود: متأسفانه تجربه تلخی که مردم از عملکرد دولت دارند، هر وقت دولت وعده‌ای داده متأسفانه به آن عمل نکرده و به همین دلیل مردم نسبت به حرف‌های دولت بی‌اعتماد شده‌اند. 

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس اضافه کرد: در مورد ارز، طلا، اجاره‌بهای مسکن، برجام، قیمت مسکن و غیره اظهارنظرهایی که دولت داشته و یا مواضعی که اتخاذ کرده متأسفانه علی‌رغم این اظهارنظرها هیچ اقدامی صورت نگرفته و مردم در فشار قرار گرفتند.

شهریاری اظهار داشت: الان هم در ماجرای افزایش قیمت بنزین به لحاظ کارشناسی این گرانی در افزایش قیمت‌ها بی‌تأثیر نیست اما نکته‌ای که در اینجا قابل تأمل است این است که افزایش قیمت‌ها به اندازه سهم گرانی بنزین باید باشد و نباید این افزایش قیمت‌ها، افزایش غیرمنطقی باشد.

وی افزود: متأسفانه در مواردی ما می‌بینیم در قبال افزایش قیمت بنزین هزینه حمل‌ونقل و امثال آن دو برابر می‌شود و این افزایش قیمت به این شکل هیچ ارتباطی با میزان افزایش قیمت بنزین ندارد و این نحوه قیمت‌گذاری یک افسارگسیختگی و هرج و مرج در جامعه است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس در پایان‌، گفت: من نمی‌دانم دولت با چه ابزار و امکاناتی می‌خواهد جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرد اما متأسفانه تا به حال تجربه نشان نداده که دولت این کار را می‌کند و حال باید منتظر باشیم که ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول