اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بغض آبای‌ها ترکید؛ اهتزاز پرچم ملوان در غیاب سرمربی

پرچم ملوانان انزلی به‌سان بادبان قایق‌های کوچک این شهر، دگرباره برافراشته شد و قوهای خسته در آسمان ابری شهر بندری گیلان زمین به پرواز درآمدند.

بغض آبای‌ها ترکید؛ اهتزاز پرچم ملوان در غیاب سرمربی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، ملوان انزلی در روزهایی که از اوج خود فاصله گرفته است در نبرد نظامی‌های لیگ یک کشورمان، بار دیگر قد علم کرده و امیدها را به بندرنشینان گیلان زمین بازگرداند.

قوهای خسته انزلیچی که روزگار سختی را در لیگ یک می‌گذرانند این بار در غیاب سرمربی خود در هوایی بارانی در زمینی باتلاقی! به مصاف نیروی زمینی تهران رفتند، دیداری که آخرین رقابت هفته سیزدهم لیگ یک بود.

ملوان در طول هفته بدون احمدزاده تمرین کرد و روز مسابقه از حضور سرمربی خود بی‌بهره بود؛ احمدزاده در خصوص دلایل غیبتش در تمرینات ملوان گفت: «به دلیل مشکلات شخصی در هفته گذشته چند روزی از باشگاه مرخصی گرفته و در جنوب کشور بودم، تمرینات زیر نظر مازیار زارع برگزار شد و کاپیتان اسبق ملوان به‌خوبی آماده‌سازی بازیکنان را انجام داد.»

احمدزاده یک روز قبل از مسابقه به انزلی رسید و می‌توانست روز بازی بر روی نیمکت قرار بگیرد، عدم حضور وی بر روی نیمکت سرمربیگری باعث شد شایعات فراوانی پیرامون سرمربی ملوانان شکل‌گرفته و هواداران تصور استعفای احمدزاده را به ذهن خود خطور دهند.

سرمربی ملوان در خصوص غیبت خود در روز مسابقه مقابل نیروی زمینی گفت: «یک روز پیش از مسابقه به انزلی رسیدم ولی به دلیل اینکه تیم در طول هفته زیر نظر مازیار زارع تمرین کرد، ترجیح دادم به دلیل اینکه تمرکز بازیکنان برهم نخورد، روز مسابقه بر روی نیمکت حضور نداشته باشم و تیممان با حضور مازیار وارد زمین شود.»

غیبت سرمربی ملوان چندان هم برای این تیم بد نشد، قوهای سپیدرود بازی هجومی را در دستور کار قرار داده و در همان اوایل مسابقه توسط رضا درویشی می‌توانستند به گل برسند، ضربه بازیکن توانمند ملوان به دیرک دروازه اصابت کرد.

انزلیچی‌ها در دقیقه ۳۸ مزد بازی هجومی خود را گرفتند، ارسال مورب حافظ یعقوبی با اشتباه «حسین مددی» مدافع تیم نیروی زمینی، یک گل به خودی را تقدیم ملوانان کرد تا این تیم نیمه نخست را با برتری خفیف یک بر صفر به پایان برساند.

ستاره ملوانان در نیمه دوم کسی نبود جز هادی حبیبی نژاد! این بازیکن دو بار در دقایق ۵۳ و ۷۸ برای قوهای سپید گلزنی کرده و برتری سه بر صفر را برای میزبان به ارمغان آورد، درحالی‌که بیش از دو هزار هوادار عاشق ملوان در انتظار پیروزی دل‌چسبی بودند، حواشی انتهای مسابقه کار را برای انزلیچی‌ها سخت کرد.

وحید مهدی خانی بازیکن تیم فوتبال نیروی زمینی در دقیقه ۸۱ از زمین مسابقه اخراج شد ولی این اخراج خیلی زود توسط انزلیچی‌ها نیز تکرار شد! ارسلان تفضلی که در نیمه دوم کمی عصبی بود، با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۳ از زمین مسابقه اخراج شد تا دو تیم دقایق پایانی را با ۱۰ نفر دنبال کنند.

«میثم فرزانه» مهاجم فصل گذشته داماش گیلان در نخستین دقیقه از وقت‌های اضافی مسابقه، یکی از سه گل دریافتی تیم نیروی زمینی را جبران کرد و «علی خدادادی» آقای گل لیگ یک، در سومین دقیقه از وقت‌های اضافی توانست دومین گل نیروی زمینی را به ثمر رسانده و اختلاف را به حداقل برساند.

 

 

دیدار دو تیم با نتیجه سه بر دو به سود ملوان خاتمه یافت تا بار دیگر شاهد اهتزاز پرچم این تیم بر فراز ورزشگاه نیم‌قرنی تختی انزلی باشیم؛ ملوان با این پیروزی هشت امتیازی شده و از قعر جدول جدا شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول