اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توزیع موفقیت‌آمیز 80 درصد کارت‌های سوخت در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پست استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۸۰ درصد توزیع موفقیت‌آمیز در کارت سوخت داریم، گفت: مابقی به بخش باجه معطله منتقل می‌شود.

توزیع موفقیت‌آمیز  80 درصد کارت‌های سوخت در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پوربزرگ امروز در نشست خبری با رسانه‌ها با عنوان "  کارت سوخت " اظهار کرد: سازمان پست قراردادی با شرکت ملی نفت دارد تا در رابطه با کارت سوخت همکاری‌های لازم انجام گیرد. 

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین، ۱۳۳ هزار وارده مرسولات کارت سوخت به استان داریم، گفت: البته این کارت سوخت‌ها در بخش صدور مجدد، المثنی، صدور جدید و غیره هستند. 

مدیرکل پست استان با بیان اینکه ۸۰ درصد توزیع موفقیت‌آمیز در کارت سوخت داریم، یادآور شد: مابقی نیز به بخش باجه معطله منتقل می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه اداره‌کل پست استان ۹۶ درصد توزیع موفق در همه امور را داشته و رتبه اول را کسب کرده است، تصریح کرد: کارت سوخت بخش جزئی از اقدامات پست است. 

پوربزرگ خاطرنشان ساخت: افرادی که اطلاعات ناقص ثبت کرده‌اند و یا نقل مکان کرده‌اند جزو افرادی هستند که کارت سوخت آنها به باجه معطله داده شده است. 

وی اضافه کرد: ۱۵۰ نفر را در باجه معطله درگیر این کار کرده‌ایم به طوریکه فقط در روز جمعه بیش از یک هزار و ۵۲۷ مراجعه داشتیم. 

مدیرکل پست استان یادآور شد: مجموعه تعداد مراجعه در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه برای کارت سوخت در حدود هفت هزار و ۳۲۳ مورد کارت سوخت بود که تحویل داده شد. 

وی توضیح داد: ۲۷ هزار و ۲۰۰ کارت سوخت در باجه معطله رسوب کرده است. 

پوربزرگ ابراز کرد: جهت پیگیری کارت سوخت از یکی از روش‌های ارسال کد VIN خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰، مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰، مراجعه به سایت www, epolice.ir، یا مراجعه به سایت www.post.ir، قسمت رهگیری مرسولات، تماس با کد *۱۹۲# و مراجعه به یکی از باجه‌های پستی انجام گیرد. 

وی با اشاره بر اینکه سعی می‌شود تا بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ارائه دهیم، گفت: ۷۰ درصد کارت سوخت‌ها در باجه معطله مربوط به تبریز است در حالیکه اداره پست در عرض ۴۸ ساعت تمام کارت‌های واصله را توزیع می‌کند. 

وی ادامه داد: ۱۰ هزار تومان پرداختی برای کارت سوخت نیز از بابت صدور کارت توسط شرکت ملی نفت بوده و ربطی به اداره پست ندارد. 

پوربزرگ خاطرنشان ساخت: در هفت ماهه سال‌جاری ۱۶ میلیون و ۵۰۰ جابه‌ جایی مرسوله در استان داشتیم که ۹۶ درصد آن با موفقیت توزیع شده است به طوریکه به‌صورت نرمال حداقل دو یا سه بار مراجعه به آدرس‌های  نوشته شده داریم. 
 

 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول