اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

سیاست‌ هیأت‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌ها ابلاغ شد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، سیاست‌ها و رویکردهای اجرایی و اقدامات هیأت‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌ها را ابلاغ کرد.

سیاست‌ هیأت‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌ها ابلاغ شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، غلامرضا غفاری در نشست شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و نمایندگان وزیر علوم در هیأت‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های منطقه یک، سیاست‌ها و رویکردهای اجرایی و اقدامات هیأت‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌ها را برای اجرا ابلاغ کرد.

وی همچنین در این نشست در سخنانی با یادآوری نزدیکی روز دانشجو و انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه و موضوع عفاف و حجاب گفت: افزایش مشارکت گروه‌های مختلف در دانشگاه، پذیرش اختلاف‌نظر، سلیقه و ضرورت گفت‌وگو و برنامه‌ریزی برای رشد فکری و اعتلای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه، رویکردهای این معاونت محسوب می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم افزود: تسهیل در فرآیند اداری و امور اجرایی تشکل‌های اسلامی و فعالان فرهنگی و اجتماعی، تنظیم ارتباط و تعامل با سایر نهادها و سازمان‌های خارج از دانشگاه، فراهم کردن زمینه حضور مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در دانشگاه‌ها، حمایت از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات هم‌اندیشی و تسریع در امور اجرایی در جهت آشنایی دانشگاهیان با رویدادهای ایران و جهان از سایر اهداف و سیاست‌های هیات‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی است.
غفاری به رویکردهای اجرایی جلسات هیأت‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری منظم جلسات به‌منظور ایفای نقش هدایتی و نظارتی این هیأت‌ها بر وضعیت تشکل‌های دانشجویی، به ‌کارگماری کارشناسان مجرب به مسائل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به‌عنوان مسئول دبیرخانه هیأت نظارت، نظارت بر روند برگزاری انتخابات تشکل‌های اسلامی بر اساس مفاد آیین‌نامه پیش‌بینی‌شده، تسریع در بررسی طرح‌ها و برنامه‌های تشکل‌ها، ارتباط و تعامل فعال بین تشکل‌ها و ایجاد تمهیدات لازم برای اختصاص مکان مناسب در حوزه معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله رویکردهای اجرایی برای این هیأت ها است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول