اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ضرورت نظارت جدی بر بازار بروجرد/فعالیت گروه‌های آمر به معروف در حوزه حجاب و عفاف

امام جمعه بروجرد گفت: باید با نظارت جدی بر بازار از گرانی نامعقول اجناس و کالاها جلوگیری شود.

ضرورت نظارت جدی بر بازار بروجرد/فعالیت گروه‌های آمر به معروف در حوزه حجاب و عفاف

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود که با نظارت مستمر و جدی بر بازار از افزایش نامعقول و بی‌رویه اجناس جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است با نظارت دقیق و مستمر دستگاه‌های اجرایی مسوول ترتیبی اتخاذ شود که افزایش قیمت بنزین گرانی دیگر اجناس و کالاها را به دنبال نداشته باشد.

امام جمعه بروجرد در ادامه با اشاره به اثربخشی فعالیت گروه‌های آمر به معروف و ناهی از منکر در حوزه حجاب و عفاف در بروجرد بیان کرد: البته نباید فراموش کرد که عمل به این فریضه تکلیفی همگانی است.

حسینی عنوان کرد: گروه‌های آمر به معروف و ناهی از منکر با فعالیت در سطح شهر و تذکر لسانی همراه با نرمش و دلسوزی در حوزه عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند.

وی سپس ایجاد فروشگاه عرضه لباس اسلامی برای بانوان را اقدامی شایسته خواند و ادامه داد: خواسته ما از صاحبان واحدهای تجاری این است که نسبت به عرضه البسه و پوشاک اسلامی و متناسب با شئونات دینی اقدام کنند.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اقدامات فرهنگی در راستای حذف ناهار و شام از مجالس و مراسم ترحیم در این شهرستان آغاز شده و اثربخشی خوبی را نیز در پی داشته است.

حسینی تاکید کرد‌: این اقدام نه تنها پسندیده نبوده و کراهت دارد که هزینه‌های هنگفتی را بر خانواده‌های متوفیان تحمیل می‌کند.

وی تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت فرهنگسازی به منظور  حذف خرده فرهنگ‌های ناپسند و جایگزینی رسوم و آداب پسندیده در بین مردم تلاش و اقدام کرد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول