اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه هفته بسیج در شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه در گرامیداشت چهل‌سالگی بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۷۵ برنامه شاخص در شاهرود اجرا خواهد شد.

اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه هفته بسیج در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود،‌ سرهنگ محمد خوش‌قدم بعدازظهر امروز در نشست خبری چهل‌سالگی بسیج در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره ۹۹ هزار شهید بسیجی و یک هزار و 600 شهید بسیجی استان سمنان، با بیان اینکه جهاد رکن بسیج در همه عرصه‌هاست، افزود: خدمت‌رسانی به مردم افتخار بسیج است. گروه‌های جهادی بسیج در اقصی نقاط کشور و شهرستان شاهرود برنامه خدمت‌رسانی را به‌ویژه در بحث بهداشت و درمان و ساخت منازل مسکونی نیازمندان در برنامه دارند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۶۰ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند به همت بسیج سازندگی سپاه شاهرود تهیه و اهدا شده است، گفت: در هفته بسیج نیز ۴۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر لزوم توجه به محرومیت‌زدایی در جامعه، به ارائه مشاوره رایگان به خانواده‌ها و مردم در محلات اسلامی در موضوعات مختلف حقوقی و خانواده اشاره کرد.

خوش‌قدم با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج شاهرود اظهار کرد: در این هفته، ۷۵ برنامه شاخص و بیش از ۲۸۰ برنامه عمومی در شهرستان شاهرود اجرا و با دیدار با امام جمعه شاهرود برنامه‌ها به‌طور رسمی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش بسیج و رسانه و غبارروبی گلزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران افزود: اجلاسیه شهدای دانش‌آموز شهرستان، آیین شکوه مقاومت با حضور بسیجیان شهرستان، طرح میقات‌الصالحین، ۴۰ اداره ۴۰ پایگاه، ۴۰ میز خدمت و برنامه سفیران سلامت در محلات اسلامی در این هفته اجرا خواهد شد.

۷۵ برنامه شاخص و بیش از ۲۸۰ برنامه عمومی هفته بسیج در شهرستان شاهرود اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه با توجه به چهل‌سالگی بسیج عدد 40 در برنامه‌ها به‌طور شاخص دیده شده است، عنوان کرد: برگزاری گشت‌های رضویون در راستای کمک به ارتقای امنیت مردم، ویزیت رایگان در طول هفته بسیج در درمانگاه جوادالائمه (ع)، برگزاری اردوهای جهادی و برپایی ۴۰ ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های در گرامیداشت این هفته است.

خوش‌قدم با اشاره به برگزاری مسابقات دوی ماراتن مقاومت گفت: این برنامه در راستای ترویج ورزش همگانی و قهرمانی با کمک هیأت‌ها و انجمن‌های ورزشی شهرستان شاهرود و با حضور بیش از یک‌هزار ورزشکار در هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۴۴۰ پرس غذا و توزیع رایگان نان در محلات اسلامی، با بیان اینکه در این هفته ۱۲ صندوق قرض‌الحسنه بسیج نیز افتتاح خواهد شد، گفت: با راه‌اندازی این صندوق‌ها، تعداد صندوق‌های تشکیل شده به ۵۲ صندوق قرض‌الحسنه بسیج در پایگاه‌های مقاومت شاهرود خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افتتاح مهد قرآن محله اسلامی فدک در شهرک فدک و کارگاه خیاطی در محله قائمیه با حضور زنان سرپرست خانواده را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان لرستان که از ابتدای سال انجام‌شده، همچنان توسط گروه‌های جهادی شاهرود ادامه دارد

وی افزود: اجرای پنج نمایش خیابانی، حضور اعضای شورای تأمین شهرستان در پنج پایگاه بسیج و توزیع ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر را از دیگر فعالیت‌ها در این هفته است.

خوش‌قدم با بیان اینکه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان لرستان که از ابتدای سال انجام‌شده همچنان توسط گروه‌های جهادی شاهرود ادامه دارد، گفت: تمام کارها و فعالیت‌های بسیج در راستای تسهیل‌گری است؛ نه تصدی‌گری و همه تلاش‌ها در بسیج در این راستا در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تقدیر از رسانه‌ها به‌عنوان چشم بینای جامعه در انعکاس فعالیت‌های مجموعه‌های خدمت‌گزار مردمی، بر لزوم توجه به مشکلات جامعه و انعکاس آن و مطالبه‌گری تأکید کرد.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول