اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

گروه‌ها و جریان‌های سیاسی راهپیمایی مردم را به نام خود مصادره نکنند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه این راهپیمایی یک حرکت خودجوش مردمی است و هیچ گروه و جریان سیاسی نباید آن را به نام خود مصادره کند، گفت: مسؤولان نیز باید بکوشند که مشکلات مردم را حل و مطالبات آنها را اجرایی کنند، البته بخشی از مشکلات مردم به دلیل تحریم‌هاست، ولی بخش دیگر به دلیل ندانم کاری‌های داخلی است.

گروه‌ها و جریان‌های سیاسی راهپیمایی مردم را به نام خود مصادره نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی عصر امروز در جمع راهپیمایان زنجانی با تقدیر از حضور فعال مردم همیشه در صحنه زنجان در موضوعات مختلف اظهار کرد: مردم زنجان همگام با سایر هموطنان با حضور به موقع خود موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این نیز شاهد حضور خودجوش مردم استان در صحنه‌های حساس بوده‌ایم، بیان کرد: حرکت خودجوش سال ۱۳۹۶ نمونه این حرکت‌های حساس بود.

وی با اشاره به اینکه مردم حزب الهی و ولایتمدار زنجان امروز به صورت خودجوش در یک راهپیمایی باشکوه جواب توطئه‌های دشمنان  را دادند، تصریح کرد: با توجه به اینکه سخنان مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است از همین رو مردم استان زنجان امروز در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و لبیک به مقام معظم رهبری به صحنه آمدند تا بار دیگر پیروی خود از ولایت فقیه را به رخ جهانیان بکشند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه این راهپیمایی یک حرکت خودجوش مردمی است و هیچ گروه و جریان سیاسی نباید آن را به نام خود مصادره کند، افزود: مسؤولان نیز باید بکوشند که مشکلات مردم را حل و مطالبات آنها را اجرایی کنند، البته بخشی از مشکلات مردم به دلیل تحریم‌هاست، ولی بخش دیگر به دلیل ندانم کاری‌های داخلی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه وضعیت معیشتی بسیاری از مردم دچار مشکل است، افزود: مسؤولان باید تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم انجام  دهند و چالش‌های اقتصادی موجود را رفع کنند.

وی با بیان اینکه مردم زنجان کسانی هستند که در این هوای سرد و زیر بارش برف برای حمایت از نظام و رهبری در راهپیمایی شرکت کردند، گفت: همین مردم در طول ۴۰ سال گذشته ثابت کردند که پای نظام و انقلاب هستند و امروز نیز که انقلاب ۴۰ ساله شده است، هوشیارتر از گذشته پای نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه پیام این حضور مردم به دشمن این است که ملت ایران هرگز از آرمان‌های خود در تبعیت از نظام دست برنخواهند داشت، گفت: همچنین پیام این حضور به مسوولان این است که باید مطالبات و خواسته‌های مردم را پاسخگو باشند.

خاتمی تاکید کرد:  مسئولان کشور باید صدای مردم را بشنوند و مطالبات و خواسته‌های مردم را به خوبی جواب بدهند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول