اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«محله چینی‌ها» سریال می‌شود/ دیوید فینچر کارگردان پروژه نت‌فلیکس شد

«نت‌فلیکس» دیوید فینچر را برای کارگردانی سریالی براساس فیلم موفق «محله چینی‌ها» با نویسندگی «رابرت تاون» که نویسنده فیلم اصلی نیز بوده، به خدمت می‌گیرد.

«محله چینی‌ها» سریال می‌شود/ دیوید فینچر کارگردان پروژه نت‌فلیکس شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی معروف «محله چینی‌ها» که در سال ۱۹۷۴ میلادی با بازی درخشان «جک نیکلسون» و کارگردانی «رومن پولانسکی» به موفقیت چشمگیری نزد منتقدین و مردم رسید حالا از سوی نت‌فلیکس تبدیل به سریال می‌شود.


رومن پولانسکی

«نت‌فلیکس» دیوید فینچر را برای کارگردانی سریالی براساس فیلم موفق «محله چینی‌ها» با نویسندگی «رابرت تاون» که نویسنده فیلم اصلی نیز بوده، به خدمت می‌گیرد.


رابرت تاون

فینچر سابقه همکاری در ساخت دو قسمت اول سریال معروف «خانه پوشالی» را با نت‌فلیکس در مقام کارگردان و تهیه‌کننده در کارنامه خود دارد.


دیوید فینچر

او در عرصه سینما کارگردان فیلم‌های شناخته شده‌ای چون «هفت»، «مورد عجیب بنجامین باتن» و «شبکه اجتماعی» بوده و برای دو فیلم آخر نامزدی بهترین کارگردانی اسکار را کسب کرده است.

فیلم «محله چینی‌ها» داستان یک کارآگاه شخصی به نام «جِیک گیتِس»(که جک نیکلسون در نسخه سینمایی آن را ایفا کرد) را روایت می‌کند که در جریان یک سری تحقیقات با فسادی بسیار بزرگ مواجه می‌شود. داستان مربوط به سال ۱۹۳۷ است و این کارآگاه توسط همسر رئیس بخش آب و برق شهر لس‌آنجلس برای تعقیب او به جهت مشکوک شدن به وی در زمینه خیانت به کار گمارده می‌شود که با پیشرفت تحقیقات او وارد عرصه‌ای بسیار جدی‌تر در زمینه‌ یک مساله فسادی بسیار بزرگ‌تر می‌گردد.


صحنه‌ای از فیلم «محله چینی‌ها»

فیلم «محله چینی‌ها» در گیشه و در میان منتقدان بسیار محبوب شد و موفق به کسب ۱۱ نامزدی اسکار شد که در نهایت رابرت تاون جایزه اسکار «بهترین فیلم‌نامه» را ازآن خود کرد. 


سریال خانه پوشالی

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول