اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری جاعل دلارهای جعلی درمراغه /کشف بیش از ۳۱ هزار دلار تقلبی

فرمانده نیروی انتظامی مراغه گفت: با هوشیاری ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مراغه، جاعل بیش از 31 هزار دلار جعلی طی عملیات ضربتی دستگیر شد.

دستگیری جاعل دلارهای جعلی درمراغه /کشف بیش از ۳۱ هزار دلار تقلبی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز رمضان الهوردیان اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد شهرستان مراغه در خصوص فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع دلار جعلی ، ماموران این پلیس بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات، متهم  را حین تردد با خودرو سواری در یکی از میادین اصلی شهر شناسایی و در عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از متهم، 317 قطعه اسکناس 100 دلاری جعلی معادل 31 هزار و 700 دلار به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ارتکاب جرم اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

الهوردیان در پایان ضمن توصیه به شهروندان به خصوص بازاریان و کسبه، خاطر نشان کرد: در انجام معاملات از اصالت چک یا پول نقد داخلی و خارجی اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهید.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول