اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

10 جایگاه سوخت آسیب دیده به چرخه بازگشتند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار اصفهان گفت: علت تشکیل شدن صف‌های طولانی در مقابل جایگاه‌های سوخت این است که رانندگان میزان کمی بنزین می‌زنند.

10 جایگاه سوخت آسیب دیده به چرخه بازگشتند

سید حسن قاضی‌عسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در واکنش به شائبه عدم سوخت‌رسانی به پمپ‌بنزین‌ها، اظهار داشت: این که سوخت به جایگاه نمی‌رسد کامل اشتباه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار اصفهان افزود: علت تشکیل شدن صف‌های طولانی در مقابل جایگاه‌های سوخت این است که رانندگان میزان کمی بنزین می‌زنند؛ نمی‌دانیم دلیل اصلی چیست؟ یا به قصد اختلال این اتفاق رخ می‌دهد یا این که مردم توانایی بنزین زدن زیاد را ندارند.

وی با تأکید بر این که از لحاظ منابع مشکلی نداریم و انبارها پر هستند، تصریح کرد: میزان سوختی که به سمت جایگاه‌ها رفته بیش از معمول و روزهای قبل سهمیه‌بندی است.

قاضی‌عسگر در مورد پمپ‌بنزین‌های آسیب دیده عنوان کرد: از 20 جایگاهی که در روزهای گذشته خسارت دیدند، 10 جایگاه به چرخه بازگشته و خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در بحث جبران خسارت، جایگاه‌ها کاملاً خصوصی اداره می‌شوند و بعضاً بیمه هستند و امیدواریم بیمه‌ها تأمین کنند، در غیر این صورت پیشنهادم این است که سازمان هدفمندی یارانه‌ها خسارت را جبران کند.

انتهای پیام/63064/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول