اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تخریب بیش از 30 واحد صنفی موبایل در پی اغتشاشات اخیر در فردیس

رئیس اتحادیه الکترونیک شهرستان فردیس گفت: بیش از 30 واحد صنفی رسته موبایل با تجهیزات و امکانات به دنبال اقدامات تخریب‌گرانه آشوبگران در این شهرستان از بین رفت.

تخریب بیش از 30 واحد صنفی موبایل در پی اغتشاشات اخیر در فردیس

مهدی فولادی، رئیس اتحادیه الکترونیک شهرستان فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در البرز با محکوم‌کردن اقدامات آشوبگران و تخریب اموال عمومی و خصوصی طی چند روز اخیر در فردیس و برخی شهرهای کشور، گفت: بر اثر اقدامات تخریب‌گرانه اغتشاشگران در فردیس، پاساژ موبایل پاسارگاد 100 درصد و بورس موبایل واقع در فلکه اول فردیس بیش از 70 درصد دچار تخریب و خسارت شد.

رئیس اتحادیه الکترونیک شهرستان فردیس ضمن ابراز تأسف از آسیب‌های وارد شده به کسب‌وکار شهروندان در رسته موبایل‌فروشان فردیس، بیان کرد: به دنبال اقدامات تخریب‌گرانه آشوبگران بیش از 30 واحد صنفی با تجهیزات و امکانات، از بین رفت.

فولادی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت مالی وارده به واحدهای صنفی این دو مجموعه تجاری موبایل مشخص نیست و باید توسط کارشناس رسمی دادگستری برآورد شود، افزود: این اتحادیه در تلاش است تا با همکاری اتاق اصناف، اداره صمت و فرمانداری شهرستان، با تشکیل کارگروهی نسبت به بررسی راهکارهای کمک به کسبه خسارت‌دیده از این حوادث و احیای مجدد این واحدهای صنفی اقدام کند.

انتهای پیام/م/1107/ن/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول