اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

صف مردم ولایی و انقلابی از معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جداست

مردم ولایی و انقلابی شهرستان گرگان در زیر بارش باران رحمت الهی با مشتانی گره‌کرده نفرت خودشان را بر سر آمریکا فریاد برآوردند.

صف مردم ولایی و انقلابی از معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جداست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مردم ولایتمدار شهرستان گرگان با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر اشرار»،«ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «نهضت ما یک نهضت حسینی است بنیان‌گذارش امام خمینی (ره) است» در اجتماع بزرگ لبیک با رهبری حضور یافتند تا اقدام اغتشاشگران و آشوبگران که علیه کشور ایران توطئه چیدند و دست به اعمال خرابکارانه زدند را محکوم کنند.

 

فریادهای بلند مردم با شعار«خروش هر نظامی مرگ بر آمریکا»، «ندای رهبر ما مرگ بر آمریکا»، «صدای هر سپاهی مرگ بر آمریکا»، «ندای هر بسیجی مرگ بر اسرائیل»، «شعار ارتش ما مرگ بر اسرائیل»، «ندای امت ما مرگ بر اسرائیل»، «فریاد هر مسلمان مرگ بر اسرائیل»، «فریاد هر دانشجو مرگ بر اسرائیل»، «ندای هر دانش‌آموز مرگ بر اسرائیل»، «ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم»، «حمایت از ولایت رمز نجات کشور» در شهرستان گرگان طنین‌انداز شد.

 

در این میان بارش باران رحمت الهی پذیرای مردم خونگرم شهرستان گرگان شده بود و مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان گرگان در زیر بارش باران با مشتانی گره‌کرده نفرت خودشان را بر سر آمریکا فریاد برآوردند.

 

* افتخار می‌کنم که در کشوری زندگی می‌کنم که مردمانش گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند

ام‌البنین رنجبری در حالی که پلاکارت با مضمون «خواب برگشت آمریکا به این کشور غیر قابل تعبیر است» در دستانش خودنمایی می‌کرد با شور و غرور در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: افتخار می‌کنم که در کنار مردمی زندگی می‌کنم که ولی‌فقیه خود را تنها نمی‌گذارند و پشت اما خود ایستادند و افتخار می‌کنم که در کشوری زندگی می‌کنم که مردمانش گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

رنجبری در حالی که با دستانی مشت کرده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌آورد ادامه داد: تا زنده‌ام پشت ولی‌فقیه ایستادم و اینجا اومدم تا نفرتم را به دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران اسلامی نشان دهم و به کسانی که باعث اخلال در نظام کشور شدند و دست به آشوب زدند بگویم که صف ما مردم ولایی و انقلابی از شما معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جداست.

مسوولان به درد مردم برسند دولت به فکر معیشت و اقتصاد مردم باشد درست گرانی بیداد می‌کند تورم هست ولی با آرامش باید حرفمان را به گوش مسوولان برسانیم و نگذاریم دشمنان در کارمان دخالت کنند از ته دل از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران متنفرم و کارشان را محکوم می‌کنم.

 

* دولت به فکر معیشت و اقتصاد مردم باشد/ ما جوانهای انقلابی هرگز پشت رهبرمان را خالی نخواهیم گذاشت

شاهینی پلاکارت زیبایی که منقش به تصویر مقام معظم رهبری در دستش بود کوبنده و بالنده فریاد برمی‌آورد «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان افزود: همانطور که در دستانم پلاکارتی می‌بینید که مضمونش این است «پشتیبان ولی‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» در این اجتماع شرکت کردم که بگویم ما جوانهای انقلابی هرگز پشت رهبرمان را خالی نخواهیم گذاشت و همیشه گوش به فرمان ولی‌فقیه‌مان هستیم.

دنیا بداند تا ایران اسلامی جوانها و نوجوانان ولایی و انقلابی نظیر ما را در دل کشورش دارد خواب در دست گرفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از فکرش بیرون براند ما همچنان بالنده واستوار پشت ولایت‌فقیه عزیزمان ایستادیم و گوش به فرمان ایشان هستیم.

 

* ملت ما بیدار است و می‌داند که آشوبگران و فتنه‌گران داخلی و خارجی با هدف از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به این اقدام خرابکارانه زدند

قاسمی یکی دیگر از افرادی است که در راهپیمایی عظیم لبیک به رهبری شرکت کرده است و در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: آفرین به این مردم غیور و انقلابی شهرستان گرگان که غیرتمندانه پای انقلاب و نظامشان ایستادند و از دشمن هراسی ندارند.

ملت ما بیدار است و می‌داند که آشوبگران و فتنه‌گران داخلی و خارجی با هدف از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به این اقدام خرابکارانه زدند اما آنها بدانند که کور خواندند و ملت ما قدرتمندتر از گذشته پای نظام و رهبر مقتدر ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی ایستاده است و هرگز پشت ولی‌فقیه خود را تنها نخواهد گذاشت.

==============

گزارش از سمیرا رجبی

=============

انتهای پیام/83019/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول