اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر توسط پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 320 کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه ماموران یگان تکاوری 115 بخش زهکلوت و 240 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شهرستان فاریاب خبر داد.

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر توسط پلیس کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری 115 بخش زهکلوت شهرستان رودبار جنوب در پی کسب خبری مبنی بر قصد قاچاقچیان برای عبور از این منطقه، در محدوده روستای چاه‌علیشاه مستقر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ماموران مستقر در این محدوده حوالی نیمه‌شب به سه دستگاه خودرو که اقدام به دور زدن پایگاه رزمی پلیس این منطقه کردند، مشکوک شده و در ادامه در یکی از مسیرها به آنان دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: سرنشینان این خودروها با افزایش سرعت به مسیر خود ادامه دادند و نهایتا در مواجهه با تعقیب و مراقبت پلیس، پس از عبور از محدوده گل میخ‌گذاری شده با تیراندازی به سمت ماموران با استفاده از تاریکی شب و تپه‌های اطراف از دید ماموران خارج شدند.

ناظری تصریح کرد: از دو دستگاه خودروی بر جای مانده از قاچاقچیان 320 کیلو تریاک به همراه یک دستگاه بی‌سیم دستی کشف شد که تلاش برای پاکسازی منطقه و دستگیری قاچاقچیان فراری ادامه دارد.

کشف 240 کیلو تریاک در عملیات پلیس فاریاب

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 240 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شهرستان فاریاب خبر داد.

ناظری افزود: ماموران انتظامی شهرستان فاریاب هنگام گشت‌زنی در جاده فرعی فاریاب-ارزوئیه به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی انجام شده متوجه شدند، راکب این موتورسیکلت راه پاک‌کن یک دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر است که در ادامه ماموران به این خودرو دستور ایست دادند اما با فرار آن مواجه شدند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی بلافاصله با تعقیب و مراقبت ضربتی، این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 240 کیلوگرم تریاک که در قسمت‌های مختلف آن جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی در این عملیات خاطرنشان کرد: مواد مخدر عامل اصلی بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و جرائم هستند و حجم زیادی از توان ماموریتی پلیس به مبارزه با این بلای خانمان‌سوز اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول