اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تأکید ائمه جمعه کرمان بر کنترل و نظارت بر بازار

ائمه جمعه کرمان خواستار نظارت و کنترل قیمت‌ها و مقابله با گرانی شدند.

تأکید ائمه جمعه کرمان بر کنترل و نظارت بر بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: دشمنان انقلاب و سلطنت طلب‌ها دنبال توطئه هستند و این بار به بهانه گرانی بنزین  دست به اغتشاش زدند.

وی بیان کرد: اعتراض باید مسالمت‌آمیز باشه نه اینکه عده‌ای اغتشاش‌گر سازمان‌یافته و آموزش‌دیده با برنامه‌ریزی ۱۰استان و ۸۰ شهر را با سلاح گرم و سرد به درگیری و به آشوبگری وحشیانه خود پرداختند که خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری فتنه آشوب‌گران نقش برآب شد.

امام جمعه زرند تصریح کرد: مدیران هم  باید با رصد بازار اجازه افزایش قیمت را  به سود جویان ندهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث ترافیکی در شهرستان زرند اشاره کرد و گفت: از سال ۸۴ تا ۹۷ متاسفانه بالای ۶۰۰ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که اکثر آن‌ها کمتر از ۳۵سال سن داشتند و ضرورت دارد مقررات راهنمایی را رعایت کنند تا دیگر شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

وظیفه دولت کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گرانی است

حجت‌الاسلام حسن حیدری امام جمعه موقت سیرجان اظهار داشت: حمایت رهبری از تصمیم قوای سه گانه در اجرای طرح افزایش قیمت بنزین بسیار مناسب بود و از ادامه موج‌سواری بیشتردشمنان داخلی و خارجی جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: در این اعتراضات و اغتشاشات چند نکته مبهم روشن شد از جمله اینکه معلوم شد فرصت‌طلبان، منافقان و بقایای منحوس رژیم پهلوی هنوز به فکر سلطه و جنایت بر این ملت هستند.

وی گفت: دولت موظف به کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گرانی است.

امام جمعه موقت سیرجان عنوان کرد: نیروی دریایی امروز به قدرتی رسیده که حافظ منافع ملت ایران و نظام اسلامی در صحنه دریا است و در مقابله با دزدان دریایی و حضور در آب‌های بین‌المللی اقتدار خود را به جهان نشان داد.

گرانی‌های سرسام‌آور باید کنترل شود

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه انار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده‌بان بصیر انقلاب اسلامی با نگاهی که از روی حکمت و بصیرت الهی است به میدان آمدند و با هشدارهای بیدارکننده‌شان، جلوی گسترش فتنه و ناامنی را گرفتند.

وی تصریح کرد: رهبر بصیر و حکیم انقلاب اسلامی در خنثی‌سازی این توطئه و فتنه بسیار شجاعانه و مدبرانه عمل کردند، و فتنه و مکر دشمنان را از انقلاب اسلامی دور و کشور را از تفرقه و نفاق حفظ کردند.

امام جمعه انار تأکید کرد: مطالبات به‌حق مردم به ویژه جلوگیری از تبعات منفی طرح سهمیه‌بندی بنزین در گرانی‌های سرسام آور، نباید به فراموشی سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: اعلام افزایش قیمت بنزین در ایام میلاد، بدون آگاهی‌بخشی و زمینه‌سازی‌ها مدبرانه نبود و مسئولان امر باید پاسخ‌گوی عملکرد خود باشند.

مردم از وضعیت معیشت و اقتصاد ناراحت هستند

حجت‌ا‌لاسلام علی رفیعی امام جمعه فاریابدر خطبه‌های نماز جمعه فاریاب با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به‌منزله یک چشمه جوشان است که در شریان حیاتی جامعه جاری است و باعث طراوت و نشاط نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به حوادث اخیر و با تأکید بر اینکه مردم بابصیر ایران خود را از صف اغتشاشگران جدا کردند و این بصیرت ستودنی است، بیان داشت: دشمنان نظام باید بدانند انقلاب تبدیل به یک درخت تنومندی شده که با این بادها و همچنین در مقابل طوفان‌های سهمگین هم هیچ تکانی نخواهد خورد.

امام جمعه فاریاب با تأکید بر اینکه از مواضع حکیمانه رهبری حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: مردم خودشان را از صفوف آشوبگران جدا کردند ولی از وضعیت معیشت و اقتصاد ناراحت هستند و وظیفه دولت است تدابیر لازم را بیندیشد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول